CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 9, 2009

mak kembali *amboi, amboi, amboiii*

huarghhh *mengeliat*

barulah bole bersenang lenang menceceh kat blog setelah beberapa hari aku sibuk menguruskan Project E

kejap, kau jangan kagum pulak ingat aku ni Project Manager ke hapa. ye aku memang Project Manager, tapii untuk diri sendiri je. iaitu bukan dapat duit, tapi perabih duit lagi ada..

stress gile babi dowh

stress memang alasan untuk makan banyak kan? kaedahnya kalau kau tak minum/makan manis punn tapi kalau dah melantak macam sakai, kau ingat boleh kurus ke? demmit

jadi, aku mempertaruhkan nasib aku kepada Losyen Mustajab Pati Halia tu. jenuh la aku tenyeh kat area yang dah sign kontrak untuk memberi masalah kepada aku sampai mati - peha & perut

until one day, seseorang bertanya melalui

hai.. buat apa

aku reply dengan yakin, tengah sapu slimming krim. dah gemuk ah

ha tau xpe..kat peha tu sapu lebih sikit

SIALAN!!

mana pergi budaya bersopan santun dalam masyarakat harini? sikit pun takde nak jaga hati gua dowh T_T ah malas nak fikir *lalu makan nasik lemak pagi ni* eh tetiba tealady aku bagi ferrero rocher (sp?) sekotak. orang dah bagi kan, takkannnnn aku nak cakap tanak kot. *suke..sukeee* ;p tak baik kecikkan ati orang, mak aku marah

dah lama aku x bersosial sejak menguruskan Project E. semalam sume dah setel, aku lepak la NZ. amik kau ujan lebat gile! so sebab boring *alasan* tunggu ujan reda, aku makan roti banjir. sejak bila aku pandai makan benda2 gini nihh??

so far baju dan seluar sume masih boleh dipakai tetapiii agak mencengkam di bahagian tertentu ehemm.

tak bole jadik, tak bole jadikkkk oke! aku nak buat aerobik malam ni. VCD aerobik Elle yang aku beli tu, aku buat sekali je. perangai syaitan sangat kan??

anw, mummy Bunny nak bersalin tak lama lagi. i shud call her..sorry yang, kesempitan masa lately ni.

ape lagik eh..hah, nak pegi ikea lah weekend ni. nak makan..eh, silap. nak beli emm..emmm..owh nak beli botol garam

sekian,
-xoxo-

0 u know that u love me: