CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 24, 2009

sedar diri ;p

lepas je yang aku blog kan muka aku yang macam sakai tu, tiba-tiba aku dapat kesedaran kenapa aku perlu huduh ketika orang lain sakit? macam xde kene mengena je kan. maunye makin sakit orang kat sepital tu tengok muka aku. takpun mesti diorang fikir 'kesian aci bangla ni, hari ahad pun kena keje' pundek lah..


so balik keje aritu, aku pun gigih la mandi sental scrub segala. aku sental macam sental longkang, abih merah2 kulit aku. tapi xpe, rasa puas bila nampak gitu. rasa macam yakin je area tu dah bersih. lepas tu aku bubuh treatment kat rambut, scrub muka, gosok gigi. eh selalu pun aku gosok gigi, tapi haritu extra lama siap sempat berangan

lalu keluar bilik air dengan cahaya memancar-mancar - tipu.

barulaa rasa macam manusia berguna.

mari pakai losyen pulak

sikat rambut yang dah pakai treatment


muka yang dh siap scrub *tak payah kembangkan idung bole??*

pakai mask pulak

takde motif buat mata kaler mcm tu. sukati aku lah

ok, tunggu sekejap. lalalalalala


dah 20min pastu cuci muka..siap!






ekekekeke. matilahhhhh

happy friday darlings!!!

muahx,
-xoxo-

4 u know that u love me:

eLLe said...

shit man..
bg tau aku mask apa kau pakai tu.

nak jugakkkkkkk

hotcocoa said...

hahaha..bodo

kau igt kalau aku ada mask mcm tu, aku nak cite kt sini??harus kedekut ilmu oke!

;p

missmelancholy said...

aku nak mask yang kalu letat kat bontot,bontot macam kim kardashian.Ko rase kat kluang ade juai x?

AmyMizzunderstood said...

nak sama la muka...eva longoria lagi ko!jgn memain..agaga..tapi serious..nk sama..kembarkah?