CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 1, 2009

nights~

cerita basi, gi melepak dengan geng2 penan ;p hari jumaat lepas. lokasi ialah oldtown



ahli kumpulan

dari kiri: cino (pemain gitar), ida a.k.a cute (pemain drum) *pasal kau gile, duduk belakang2 sikit. haha*, bokyah (pemain keyboard), me (vocalist)

hahahaha..matilah, motif aku verangan vocalist????? lalalalala ;p

ahli yang bermasalah dengan rambut


ahli yang tak paham konsep candid tau!


aksi rasmi ahli kumpulan. peace ditepi mata. haha wtf weiii


vocalist yang amik gamba sendiri


hotcocoa : u, jom amik gamba, cepat2

hotcocoa : alaa gelap la. lagi satu, lagi satu

hotcocoa : gelap jugak laa *padahal dh memang kulit gelap, ni aku benci amik gamba dgn org putih2 nii*

hotcocoa : last2..amik lagu satu *setelah mengubah beberapa setting*

fine, baru nampak sekufu

banyak lagi gamba tapiiiiiii hp aku bole pulak abis bateri maka x bole bluetooth!! ini semua sebab cute!! ;p

sabtu pulak aku support earth hour ok with nurul di swimming pool kat umah. dan kepada jiran-jiran aku yang tak tutup lampu, sambil keluar dibalkoni tengok org lain tutup lampu ke tak, kau memang saiko

kami

now u see

now u dont!

aku maksudkan klcc ye. lampu bulat tu aku maapkan sebab kang kalau gelap sangat, syok pulak orang beromen dalam pool tu kan.

kami lepak sambil makan pizza, snek2 dan sesi soal hati. ekekeke. tak abis-abis!

around 10 kitorg still kat situ lagi, x reti nak balik umah kauuu. paralyzer call, ajak makan la ape lagi. so aku, nurul and dia pegi makan nasi lemak kat ampang point tu. aku n nurul tak makan oke sebab dah makan pizza secara tamak, siap dengan breadstick sume.

dah, itu je cite weekend aku. owh, aku dah pegi tempah baju raya, yayyyy!! tapi menangesss ok dgr harga dia T_T

-xoxo-

0 u know that u love me: