CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 30, 2009

stret to the poin

1. aku tekankan lagi sekali di sini, esok CUTI.


2. weekend ni adik badik aku sume ada kt umah parents aku. dan aku berjanji pada diri sendiri taknak dukung mana-mana anak sedara aku. lantak lah kau nak menangis melolong, bguling bagai ke hapa. sebab aritu aku dukung nabila, tangan aku sengal 3hari oke!

3. misi balik kampung kali ini ialah nak makan roti jala - as usual, its all about food -_-

4. hari sabtu ni sepupu aku kawin. ko tau sepupu aku yang mana? itu lah, anak makcik aku yang mengamuk macam singapura di langgar todak tu

5. bengang dengan henfon aku ni! apesal tengah2 golden triangle ni ko boleh takde line pulak? biatch!

6. owh, ini patut jadik point no 1. tapi xpelah. mcm ni, arini aku jalan jauh sikit masa lunch, bosan ah asyik2 makan tempat yang sama. sekali sampai je situ, bole tak penuh tempat duduk??gamps..tapi tak kire, dah jalan jauh-jauh kena gak gigih cari tempat duduk iaitu macam game rebut kerusi tu la. orang bangun je terus cop dan tulis alip-lam-lam-ha, sapa duduk tangan kudung. alamak, mcm panjang je point ni. ok2, aku pecahkan pada 6.1

6.1 masa aku duduk tggu kak has sampai dengan makanan dia, mata aku meliar la..takkan nak tengok setempat je. sia-sia je hidup kau kalau macam tu ok. tiba-tibaaa..mamat france itu pun melangkah masuk cafe dengan penuh bergaya. wahhhhhhhhh. sumpah kau hensem dowh

6.2 tempat duduk adalah limited, maka kawan dia cari seat while dia amik food. aku nakkk je buat-buat lupa yang aku datang bersama 3 orang kawan aku dan suruh diorg join meja aku. tapi memang bakal dimaki oleh kak has. so play safe, jangan gatai bijik!

6.3 akhirnya dia duduk belakang aku, selang satu meja. demmit. apesal la cina belakang aku ni makan lama sangat??? tak nampak ke ramai orang?!

6.4 dia makan nasi campur + teh tarik. hehehehehe. fyi, dia makan sambal belacan juga

6.5 bila laa ko nak tegur aku niiii...nak harapkan aku, memang harapkan pagar, pagar makan padi le.

7. aku dh makan krispy kreme - manis sampai lubang juboq!

sanggup beratur dgn perempuan ini. nasib tak bape panjang

komen ida : 'donut mak i lagi sedap' makan ati la ko krispy kreme oiii

-xoxo-

0 u know that u love me: