CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 16, 2009

bengang!

aku baru je lepas baca blog kak Di. antara blog wajib tonton aku. and kak Di buat entry pasal sorang blogger yang saiko sengal copy entry dia and bubuh kat blog sendiri. kau dah kenapa nok??? yang paling mak takleh handle sekalik, bole ke dia mengaku umah kak Di tu umah dia??omg, kau biar betul senah, berani mati sangat ko kan? kalau berani sangat, pi duduk palestin tu. tunjuk kan keberanian kau kat tentera-tentera israel tu. dapek gak pahalo


memandangkan ke-saiko-an nye agak mengerikan, aku dah curiga dengan nama ngan gambar dia tu..entah2 copy orang punya jugak. ah, sakit otak aku *tetiba stress..haha*

aku rasa bulan 4 ni macam sangat panjang. sebab duit aku dah abis sebelum masanya. ah tensi2, terpaksa mencatu makanan & hiburan hidup. pegi keje, balik keje..dah takde nak melencong gi Metrojaya ke, Isetan ke. kalau

sakitnye ati aku!!entry ni duk dalam draft semalam sebab takleh publish, alih-alih2 harini aku tengok entry ni tergantung. wtf weii?? barbis laa..

bengang!!dan malas nak taip balik ;p


current mood

-xoxo-

2 u know that u love me:

Unknown said...

ak ah! aku pun baca pasal plagiat tu! naluri aku kuat berkata ( ceewah! ) confirm dari nama dia, watak2 dalam cerita dia tu & segala2nya adalah fantasi dia semata! totally tak wujud!

aku rasa dia mmg ada sakit feeling halusinasi yang kronik la!

seram sey~ leh wat filem! :P

Diana Ishak said...

ko jangan main-main wehhh.dia tu model okkkkkkkk.

engineer lagi.

bibik ada dua.

seb baik dia tak snap muka En Wan and buat statement 'Ni la tukang kebun i, Pak Karim'

memang aku rabakkan pepek dia.