CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 16, 2009

jeng..jeng..jenggg!!!!!

presentinggggg.....

dear Nur Alya Marissa


its Bunny's baby. jangan kau ingat anak aku pulak. owh, tgk lah pipinya itu. dan muncung sama macam mummy ye!

aku tengah makan2 dengan paralyzer dekat Ampang Yong Tu Foo *again!* and aku cakap2 pasal Bunny deliver arini, maka aku adalah berdebar dan nervous *sambil makan ciken wing??* and nakkk sangat call dia, tapi aku takut juga. ntah hapa-hapa

3minit selepas itu, aku dapat mms. gambar Alya! telepathy sangat kan? terus airmata mak bergenang nok. paralyzer pelik and cakap 'awak ni kenapa, tengok gambar baby pun nak nangis' ah shadap, kau tak paham naluri keibuan aku. wahh..ahahaha. apelagi, aku terus tepon Bunny. dasar tak reti bersabar. Bunny's fine tapi masih stone kerana drug. so aku suruh dia rehat sahaja, sebab dapat dengar she's okay sudah more than enough for me.

adalah gembira. lalalala

Alya jangan lupa buat appearance kat johor bulan 6 nanti ye. hoyehh!!

*hugs & kisses*

-xoxo-

0 u know that u love me: