CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 16, 2008

as today..

lunch hour arini aku tido all the way dr pukul 1 smpi pukul 2, nyenyak lak tuh. nasib tak berdengkur je. eh, mana aku tau aku tak berdengkur? tp aku memang tak berdengkur ok..eh, sape lak yang tuduh aku berdengkur kan? ah, diam boleh tak?

ha, sebenarnya aku tido sebab *obviously mengantuk* dan aku pening2..psl before tido tu aku makan megi, agaknye sebab tu kot aku pening..apa relationnye pun aku tak tau. sukati aku la kan nak cakap apa

sleeping aid - bantal and shawl as selimut. gile over..ekekeke

terjaga around 2pm sebab ada orang call. not really 2pm la, tapi dalam 1.57pm gitu, malasnye aku nak answer..tp aku takut si devdas yang call aku pulak, mana la tau jam dia cepat 3minit kan, tak pepasal je dia tuduh aku masuk opis lambat lepas lunch. so aku betul2kan suara sikit, sekalik manusia tak perlu je telepon..bongoklah kau ni

sambung lagik tido, ada lagi seminit setengah before 2, rugi2...celik2 mata 2.15pm. terus aku bangun, banyak cantikk muka aku nak tido bagai, ingat bapak aku ada share dalam kompeni ni ke?

cuci muka+tacap2 sikit..pastu Fish call

Fish : dah makan belum?

hotcocoa : err belum *nak mampos cakap aku makan megi? tak pepasal aku dapat kuliah zuhur free* i tido la u time lunch, pening pala

Fish : laa, pasal apa? u bfast apa pg tadi?

hotcocoa : err.. i minum milo dengan makan biskut *tipu lagik, padahal aku bantai makan buah limau yang dalam peti ais tu.2 bijik ok, sedap gile*

Fish : tu laa..len kali makan nasik lemak, lauk sambal sotong

gile keji, padahal tau aku ini kan nak diet..saja je nak menyakitkan hati orang

Fish : nanti pegi lah makan

hotcocoa : okay, petang2 sikit lah

okay, nape aku makan megi? sebab aku dah teringin sejak malam tadi!

-xoxo-

0 u know that u love me: