CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 17, 2008

what is happening to me?

macam2lah perangai aku lately ni..memang aku macam2 pun, hehe..tapi kali ni macam lebih sikit tahap nya.

aku yang macam2

i'm having kinda weird dreams iaitu

1. kakak aku tiba-tiba menjadi single parents *mintak simpangggg*, i have no idealah laki dia meninggal ataupun tiba-tiba dia menyetan ada perempuun lain, lalu menceraikan kakak aku. memang laknat kalau dia buat gitu

anw, lepas kakak aku dah keseorangan, mak aku boleh pulak suruh aku kenalkan Fish dengan kakak aku. dengan alasan, aku berkorban lah demi anak-anak sedara aku.

ehh..pesal lak niiiii. tiba-tiba aku menjadi mangsa? fine memang aku keji je macam taknak dengar cakap mak aku. but why Fish?????? boleh je dia suruh aku kenalkan dengan errr..Herry ke, Kamal ke *tetiba*, Freddie ke ;p ah..sesapa lah

lepas tu aku terjaga..memang drama swasta tv1

2. tak pasal-pasal aku mimpi aku amik course MYOB. apesal pulak aku kene amik pot pasal accounting tu?? and yang peliknye tiba-tiba budak sekolah menengah aku ada dalam course itu. lepas tu dia macam tak puas ati dengan aku dowh..eh, pehal lak engkau?

kalau kau hensem takpelah jugak, aku redha lah dengan nasib aku. ini idung kembang ok. perangai stendet macam perangai budak lelaki macam masa sekolah menengah dulu la. perasan cool dan gengster abis, padahal spender dan minyak rambut tancho dibelikan oleh emak.

yang tutup ijau tu minyak rambut kegilaan budak lelaki masa sekolah. bau macam haram

lepas tu nak anti dengan budak perempuan. lagi-lagi pada budak yang tak cun macam aku ni, ada je yang tak puas ati. *kak di, sebab tu saya paham perasaan akak*

the bestttttttt part is, sekarang ini ada hati nak add aku kat frenster, mentang-mentang lah aku dah cun sikit *hahahahaha...motifff puji diri sendiri??matilah nokkkk* mamposlah aku nak add kan. aku tengok kau masih berkerak je..mesti kau rasa macam kau masih 'kacak' seperti dulu kan?

masalahnye, kau pernah kacak ke???

jap2, adakah kau masih menggunakan tancho????? sebab muka ko berminyak oke. euwww..;p

wah gile pendendam aku ni kan..well, that's another story

eh, ape aku mengarut ni? aku nak cite pasal mimpi je kan tadi? dah lah, aku malas nak taip

-xoxo-

3 u know that u love me:

eLLe said...

weyh betul. aku benci budak laki skolah kau yg berlagak bagus.

Takpa weyh, masa sekolah dulu, selekeh, hingus meleleh, skang ni, kalau diorang tgk kau, air liur diorang plak yg meleleh.. macibai jantan camtu.

Sbb tu aku benti dari sekolah kau dulu. Geng2 tu termasuk adik aku yg tak suka aku sekolah kat situ kot. Dia kata, nanti terjejas dia punya popular, sebab aku ni selekah masa skolah. Sebab tu aku kuar. (dan homesick) keheheh

hotcocoa said...

tau takpe..konon dah kekar abis laa. ptuih! *haha, emo*

takpe beb, ingat pepatah ni : berselekeh-selekeh dahulu, bergoddess-goddess kemudian

;p

'goddess' pinjam dari hang okeh

eLLe said...

ahaha.. pakai je. kau pun goddess jugak.