CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 12, 2008

*lunch*

ok, aku nak cerita pasal makanan. kalau dah dasar perempuan tak sedar diri kan, baru turun 500gram dah sibuk feeling2 kurus dan makan tanpa rasa bersalah

isk..sebenarnya aku diet religiously oke sebelom raya aritu..tetapi sudah punah seperti kaca terhempas ke batu during raya. so nak start balik la..tapi belum start pun..hehe ;p ehhh

jap2, jeans yg dh tak muat tu dah bole pakai balik ok *sambil buat tarian hulahup*


semalam aku lunch dgn k.nora, my colleague. dua2 nak diet konon ni. so kitorg decide makan salad kat hard rock cafe
sesampai je situ, bole si waiter tu cakap 'we have lunch set' ehhh kau, ade ke aku ckp aku nak makan makanan2 berkalori itu?

terus selak menu, carik2 salad..well, caesar salad RM20..lunch set lak 28++ , ada caesar salad ni jugak+main course+dessert+air

terus angin berjimat kitorg datang. haha..kan aku dh kata, makanan diet lagi mahal dari makanan tak diet. bengang aku tau *lakonan*
gamba sume amik bile dah half way makan, lupe nok..gambar dessert pun tak amik, tetiba malas. aku makan ape ek..emm, lupe lah sebenarnya malu nak cakap makan cheesecake ;p

christmas mood @ HRC

kak nora belanja! thanks akak, next time kite blanja akak pulak eh :) *peluk kuat-kuat*


while today aku plan tanak lunch, just nak munch buah-buahan je kat ofis..bole pulak bos aku tak keluarrrrr. isk, takdenye aku nak dudk opis time dia ada, macam tak bebas je aku rasa. susah aku nak buat aksi-aksi kuak lentang sume kan
s

o aku pegi la berjalan-jalan melihat alam..geng2 lunch sume tak ada pulak. jadi aku adalah lone renjer. pedulik hape aku sorang2 pun, aku ok je..so aku tapau

prosperity meal!

my fav - curly fries beli je curly fries nih senang, kalau harap aku yang goreng sendiri, jawabnye ubi kayu la kan

dem lah rizal cakap pipi aku tembam. cilakak! paralyzer lak panggil aku drumstick, lagi macam haram..

apa dosa aku??????? *tak sedar diri kuat makan*


happy weekend dahlings.mmmuahx!


-xoxo-

0 u know that u love me: