CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 4, 2008

TAG yang wangi

My favourite perfume collections..


1. my all time favourite
Eternity by cK..sangatttt sesuai dengan jiwa aku bila nak feeling2 jadik perempuan matang dan cantik. sila muntah darah sehingga terkeluar kaca dan paku ;p

2. my young and hip perfume

dkny be delicious..fresh smell, memang rasa riang ria dan ceria. bau ini sangat long lasting

3. my current office perfume

Agent Provocateur Maitresse..i love the ad Dita did for this. terus aku perasan-perasan Dita Von Teese nok. haha..

4. my irresistable perfume
Very Irresistable by Givenchy..everytime aku nak beli perfume, ini mesti masuk dalam list juga..sangat suka bau dia

5. my sweeeeet perfume

Incanto Heaven by Salvatore Ferragamo.. bau sangat lembut. not really me yang suka perfume bau kuat-kuat ini, tapi yang ni aku boleh tersuka pulak :)



6. my always-in-stock perfume
Pure Seduction by Victoria Secret..bau yang manis, saya rasa muda, kelihatan muda dan jadi muda. fine, gile tak kelakarrr oke

ini semua perfume yang aku ada, yang feberet tapi aku tak ada atau tak mampu untuk dibeli banyakkk juga. tapi tak payah lah aku nak berangan lebih2-lebih. cerita pasal yang realiti sudah mencukupi kan

sekian,
-xoxo-

0 u know that u love me: