CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 22, 2008

movies


omigodd..its coming!! plis dont let me down

eh jap, aku cakap pasal yang kaler merah tu ye..bukan bedtime stories tuh

btw, aku telah menonton cerita Transporter 3 last friday. dengan Fish.

em, ape aku nak komplen ye..ha ni aku nak tanya, pasal apa la dah mcm cite tamil pulak aku tengok. lagi2 part bergaduh, hero sorg lawan musuh18 orang, tapi tiada sebarang kecederaan. boleh? lepas tu adegan2 keretapi..eh, sebijik cerita tamil ok. tinggal takde kayu hoki sebagai senjata jek

kalau cerita tamil, aku boleh maapkan lagi. pasal aku dah paham sangat la stendet dia memang gitu kan.

aku marah ni kalau ditipu selepas membayar 9hengget. isk nasib baik Fish yang bayar.hehehe

out of 5, aku bagi 2stars sahaja..itu dah kire pemurah dan mulia ok

-xoxo-

0 u know that u love me: