CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 2, 2008

big spender~

*cerita ni tidak ada kena mengena dengan saiz spender sesiapa*

as planned, i cooked sardines on Sunday! gile semangat aku nak hidup hari tu, maklumlah boleh makan nasik beb


dengan mencampak2 apa2 yang ada, maka, terhasil lah


haruslah gembira oke. lepas makan, nurul dah mengendeng2 macam budak kecik nak tetek mak dia. kau dah kenapa pulak kan?

dia bosan pulak duduk umah..padahal dia keje 2 minggu stret without cuti ok. hr ahad ni lah baru dpt off. kalau aku la, harus sudah terbongkang sepanjang hari..dia ada hati lagi nak bersosial. tak paham betul aku.

entah apa angin aku tiba-tiba aku tanya nurul 'nak gi karaoke tak? siap sekarang!'

without thinking, kitorang terus siap2. tak payah nak cantik-cantik..ewahh, macam lah sebelum ni cantik.haha..ah, mampos

gaya mestilah lebih, walaupun suara tak sedap

nurul rilek sahaja, padahal suara dia yang sedap
;p

nurul : akak amik gamba apa sebenarnya ni? gamba muka ke tangan?

hotcocoa : akak nak amik gamba muka ko, tapi masalahnye tangan ko lagi besar dari muka

nurul : babiiiiiiiiiiiii

hahahaha...

kami melalak-lalak seperti orang kurang siuman selama 2jam setengah. price is 25++, plus 1 drink and 1 meal per person. actually from 1pm to 7pm, ko boleh nyayi selama 4jam dengan bayaran sebanyak itu. but since kitorang sampai kul 4.30. so sempat 2jam lebih je la

itupun nak tercabut dah anak tekak aku

missmelancholy, aku nyayik lagu mengapa oke.hahahaha

owh, this is at Neway Berjaya Times Square, level 4

lepas dah melalak, sudah buat perjanjian syaitan nak balik terus. tapi nama pun dah syaitan, haruslah langgar perjanjian tu kan

tau tak ape yang aku beli??


Ego 3NITY Black


SPECIFICATION


Total Power: 22 Watts RMS
Subwoofer Power: 12 Watts RMS
Satellite Power: 2 x 5 Watts RMS
Subwoofer: 4” Front Firing Mid-Bass Driver
Satellite: 2 x 3” Front Firing Full Range Drivers
Freqency Response: 40Hz - 20 KHz
S/N Ratio: 60 dB
Distortion: < src="http://www.sonicgear.co.za/dot.gif" width="6" height="6"> Sensitivity Input: 400mV
Separation: >= 40dB

FEATURES


Full Spectrum Audio
Bass Reflex Port Design
3-piece system including a subwoofer
Space-saving and magnetically-shielded
Hybrid design - Looks Great with PC or Home Players
FMDF wood enclosures for the subwoofer
Compatible to PC,DVD,CD,MP3 player's etc
Master and Bass Volume Control


sooo drooling for white coloured, tapi tak ada pulak..tak kesahlah cik jah..

jangan tanya kenapa aku beli, aku tak tau. tapi aku suke, pedulik la kan

bole berjoget lepas ni.lalalalala~

not only that, mana lah nak senang ati kalau tengok duit ada balance kan? maka beli ini juga

itu ialah earphone..siap ada pouch oke. pakai ni, memang kalau lori balak hon belakang kau pun, kau tak dengar

sesuai untuk kera sumbang macam aku

balik umah bila duit tinggal 5hengget. ha, sape ada utang ngan aku tu, bila nak bayar??aku anta along kang, baru kau tau. aku suruh cabut bulu pubis kau selai-selai, biar kau tau seksanya

-xoxo-

2 u know that u love me:

missmelancholy said...

hoii...ada brani celen aku la lagu mengapa!!!!Aku memang pantang ni lagi2 aku nampak ada ayat "bulu pubis"...hiks

hotcocoa said...

bulu pubis mmg mengingatkan aku pada ko dowh.ekekeke..

jom2 celen!! ko jgn men2 lagu evanesen pun aku bole bawak dah skang..wahhh.ekekekekeke ;p