CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 24, 2008

holiday mood~

i had a 1st fight with Fish yesterday, not really fight la, aku yang sound dia pun. dia manalah nak gaduh2 ini..dia kan cool sahaja. which is good actually, tapi aku mestilah ati panas sebab bila aku naik antu dia takde respon. rasa mcm main badminton sorang2 oke

cuba tanya Lin Dan, mesti dia pun benci main badminton sorang2..eh, jauh sgt lah dia tu kan. tanya Datuk Lee Chong Wei je lah. tanya pakai emel lah, sape pulak suruh kau pegi jumpa dia. kau ingat dia ada masa nak melayan kau?

eh, apebende ni??

cuba lah kan Fish bagi respon like pen merah, pen biru, u marah , i love u.. kire senonoh jugak kan? walaupun agak bongok dan keji, at least menceriakan hidup

anw, selepas azan subuh pagi tadi, iaitu pada masa hantu syaitan sudah bertempiaran, aku dah sober. ye la kan, dah xde setan yang bertenggek atas kepala aku ni. i said sorry, i'm on my menses so i talk crap. haha..senang kan jadik perempuan? put the blame on that red thingy, sah2 diperakui seluruh dunia bahawa pada masa itu, memang hormon tak stabil ;p

he's fine..tp tak boleh buat selalu, aku takut dia pulak naik hantu. tanak oke, tanakkkk

esok krismas babe :) adalah gembira bukan kerana dapat main salji atau dapat makan turkey, tapi CUTI ok. andddd aku akan bercuti starting from 25 Dec until 1st of Jan. woohooo...

nampak mcm gile sedap hewan nihh

selain ituuuuuuu..parents aku balik on 3ohb!!!cant wait, cant wait!!! mak aku dh janji nak belikan aku purdah. bole?

nnt aku pose2 purdah kat sini ok, kalau betul la mak aku beli

ma : ma belikan purdah ok.

hotcocoa : haha..

ma : along, cocoa n kak ina kene pakai. kumpulan gagak hitam

hotcocoa : haha *ketawa 2kali ganda*

oh, aku rindu lawak2 mak aku. oleh kerana aku over, aku nak beli baju baru untuk dipakai masa menjemput mereka di airport. aku kene la outstanding dr adik badik aku kan? ;p

aku perlu bershopping sedikit sebelum megasale ni abis. orang lain dah lama je meredah sale tu kan, aku je lembab. xde duit nok. aku nak beli kasut ni, harap2 jangan la dibuatnye saiz 9 dengan 10 je yang tinggal, yang ada saiz aku semua new arrival dan tak ada less. babi

aku kene beli kasut sebab haritu sawan gila aku datang, aku pegi buang sume kasut ofis aku. ape kene tah kan. dah lepas tu aku nak pegi keje aku dah takde kasut pulak, kene la pakai heels yang seperti ini

sedangkan aku prefer pakai pattern begini utk ke ofis :

or

selain itu, aku nak buat passport pd 1hb nanti, kat johor. ye, aku sudah tua, dan aku masih tidak mempunyai passport. bongok gile je kan..orait bebeh, lepas ni kita buat trip gi Ibiza ok!

kepala hotak aku Ibiza. kene panah petir baru tau~

-xoxo-

0 u know that u love me: