CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 23, 2008

warning : entry jijik

entry adalah agak menjijikkan..jangan gatal nak baca masa makan, nescaya akan termuntah. aku tak tipu oke. aku yang hendak menaip ini pun sudah meremang-remang
.
.
.
.
aku ni jenis manusia yang cepat kene 2 benda ini, iaitu selsema dan ruam..punca utama ialah habuk. memang aku tak boleh oke..selain tu kalau panas sangat pun aku naik ruam gak. gatal nak mampos ko tau tak?

so semalam aku balik keje, sangat keletihan. komfemlah baring berehat selama setengah jam kan? org lain rehat seploh menet, amik aku rehat setengah jam. eh, nape pun rehat kan, kene rehat betul-betul

sebenarnya aku terlelap, jadik je aku kan? ah, tak sengaja oke. celik2 je biji mata, aku sudah mula rasa sesuatu yang tak kene kat peha aku, macam merenyam semacam ok. badan aku dah panas gila masa tu. gatal nak mampos

so aku garu..konon-konon nak garu sikit, sebab aku tau apakah musibah yang bakal menimpa kalau aku garu nih. tapiiii korg tau tak kepuasan menggaru? kau akan merasa sangat stone dan terus menggaru sehingga air liur melelehhh

fine, air liur aku tak meleleh oke

lps tu aku dah rasa pedih semacam, so i took off my pants *aku masih pakai seluar keje masa tu* and aku tengok hasil usaha menggaru aku yang berlangsung selama 3 minit. fakkkkkkkkkkk!!!!!!!

sudah menjadi seperti ini dan aku adalah sangatttttttttt GELI!!!

eh, gambar tu aku amik kt google, bukan gambar aku oke. sumpah! xde nye bulu ketiak aku blonde gitu. plus, aku kene kat peha, pejadah bulu ketiak kat peha kan?

terus meremang bulu roma aku sebab aku geli. aku geli dengan rupa dia, aku geli dengan tekstur dia, aku geli nak tengok atau nak pegang

boleh ke geli dengan badan sendiri?

cepat-cepat aku mandi..aku tonyoh air panas kat situ, konon-konon bagi kuman2 tu menggelupur sebab melecur dan mati. aku tak tengok pun, tak lalu siyal nak menyaksikannye..

lps mandi aku makan ubat:

1. Paracetamol sebab badan aku panas
2. Pil Allergy yang memang aku ada stok, pebenda tah nama dia..ah, tak kisahlah nama dia Ahmad Nisfu pun, asalkan ianya berkesan

and also aku tenyeh krim Eurax..nooooo not using my fingers, tetapi menggunakan cotton bud. jangan harap aku nak pegang oke..tengok pun aku taknak

minum air 1.5L..lepas tu aku berehat iaitu tido la kan?hehe

and this morning..jeng, jeng, jengggg its gone! cuma merah2 sikit luka sebab garu tu.

balik ni aku kene carik dettol la nampak gayanya, nak basuh segala baju yang aku pakai semalam, termasuklah pants office aku tu. aku rasa ruam tu naik sebab badan aku panas, tapi aku kan saiko bab2 gini..

Fish adalah langsung tidak membantu by saying 'i pun geli kalau ruam2 nih' isk..tolak 10points! sangat menjengkelkan~

-xoxo-

2 u know that u love me:

Diana Ishak said...

erghhhh!

berdiri bulu hidung aku tgk bintat-bintat yang berkeliaran dalam gamba tu.

hotcocoa said...

itu br gamba kak di, bayangkan ia berada di badan saya. LIVE!!

uwekkk