CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 22, 2008

mari bersosial bersama kak yong

tak sempat ckp hepi weekend jemaat aritu. ye lah aku kan kepoh suke cakap have a nice weekend kat korg, walaupun aku yang bercakap ini hanyalah terbaring atas katil sepanjang weekend macam orang sakit. eh, kau ingat senang nak dapat peluang macam tu? sia-sia aku beli katil ngan tilam mahal-mahal kalau setakat nak baring sekejap2 ok

anw, last weekend aku telah berjaya bersosial ;p went out with ida (my ex colleauge) dan rakan2nya. nampaknya aku telah membuat kawan baru di penghujung 2008. not bad :)

the plan is..err..sebenarnya aku tidak tahu apakah plan. cuma ida cakap pegi pavillion, aku ok kan je. alah, bukannya plan nak merompak punn, ape nak berkira sangat

so jalan2 keluar masuk butik macam anak hartawan, sempat amik gamba depan parkson. gilo

ida!!pesal la blur weh?dah la aku macam main-main hantu, eh i mean main sorok2
me n nani

pastu makan-makan kat Loaf. dah tentulah amik-amik gamba sekali nok. kalau dah namanya aku kan, ada aku pedulik?

bergambar bersama haiwan peliharaan

yang disnap oleh diri sendiri mestilah over gedik

ini ialah ida

aku tak tahu apekah motif aku bergaya sedemikian rupa

then ida ajak gi tengok live band kat Rainforest Sports Bar kat Pavillion tu jugak. not really the best i've ever seen, but aku suke crowd nye, tak ramai melayu. yang mana bermaksud tiada yang mabuk macam kel*ng, minum segelas, tapi kecoh macam minum 4baldi. and also, tiada penggatal - yang paling penting

sempatlah aku head banging lagu zombie..haha. sampaikan mamat bassist tu datang kat depan aku, fuh rasa macam show aku pulak. ok, lepas tu aku pening selama 10minit

stayed until 2.30am. lepas tu pegi supper @ Paradise. another 3 orang datang memeriahkan suasana

tu diaaa..besaqnya lengan
me n kak siti

lepak2 until 5.30am..amik kau esoknya aku bangun dekat pukul 3pm, itu pun sebab paralyzer ajak gi makan, kalau tak haram aku nak bangun.

bangun2 je gi makan yong tau foo kat ampang. hehe

memang sah aku dh gemuk..

soklan menggirangkan hati sepanjang hujung minggu :
1. awak ni student ke?
2. are u 17? *goyang2 ponggong sebab suke =)*

-xoxo-

0 u know that u love me: