CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 24, 2008

merry christmas n happy new year

darlings ku sekelian..time flies huh? its already end of December 2008.

celaka, aku makin tua lah maknanya kan? aku perlu mula mencari anti-ageing nye product sebelum aku freak out melihat tanda-tanda penuaan

anw, i'm not sure adakah aku akan mengupdate blog aku ini sehingga masuk 2009 nanti. but if i dont, aku hendak mengucapkan HAPPY NEW YEAR 2009 TO ALL MY DARLINGS =)

thanks kerana membaca blog aku dan melayan cerita-cerita sengal aku. this is me, kalau korg suke, do come again..kalau tak suke, kau pegi baca quran. dapatlah jugak pahala kan?

now, what i want to do is : PERTANDINGAN MENANGKAP HIGHEST HIT

mesti korang tahu kan, ramai dah buat pertandingan ini. tapi sebab aku rajin nak menaip, aku cerita lah jugak. caranya begini

1. tengok tu kat skrin atas sekali, belah kanan, ada counter button (HIT ME) - bukan aku suruh tumbuk aku ok *Nani, aku tau ko tunggu je peluang ni kan? ;p *

2. apa yang korg kene buat ialah : kalau kau rasa masa ko bukak blog aku ni, itulah highest hit, sila lah printscreen dan hantar kepada hotcocoachic@gmail.com

3. closing date & time adalah pada pukul 12malam 31December2008.

korang paham tak? aku yakin readers aku genius macam aku jugak..kan darlings *kelip2 mata*

hadiahnye...em, maybe something from mekah. or maybe i'll get one on my own. tengoklah, mana2 yang lebih menarik.

aku dah kata kan, jangan berangan aku nak bagi rumah ke, kereta ke, manolo blahnik ke..ade yang aku belah kepala ko kang

eh, ape ni nak bg adiah, tp marah-marah. boleh ke? keji betul lah perangai aku ni

ok2, do participate k =)

take care darlings. for those yang cuti panjang macam aku ni..selamat bercuti. elle, ko gi holiday, aku adalah jeles. owh, please doa for my parents selamat sampai kat KLIA on 30dec08 ye, scheduled sampai 10.30pm. harap-harap tak ada masalah lah. aminnnn..

bye darlings, hotcocoa sayang kamu!!

-xox0-

1 u know that u love me:

Unknown said...

uwaaa!!

jgn kata ada peluang senipis pantyhose, mmg nan ado chances nya aku nak menang sebab aku takde pc kat umah! ciss!