CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, March 2, 2009

cerita lama - pic uploaded

mukadimah dengan muka aku

gile lama tak updet blog..sudah lupekah pada perjanjian syaitan yang dibuat untuk mengapdet setiap hari?? tak sempat oke! ;p

em, ape je aktiviti aku minggu lepas..oh, membeli belah di Jaspal dengan ida, makan di Oldtown White Coffee- tak sedap! i het yeww!! tapi abis jugak ;p

mempoyokan diri online guna ipod kat Oldtown ;p

camwhoring di toilet, ah sibuk je cleaner kt blakang tu. dan ye si baju hijau itu adalah aku ;p
suke, sukeee orang cakap aku adik ida. padahal aku la yang tua.ekekekeke


itu cerita hari rabu


hah, ari kamis pagi kan, masa aku melenggang ke opis tetiba Liar call. opss silap, video call. kaedahnya nak tengok muka aku la tuuu. ahahaha. gile kau nak video call masa tengah bjalan. sungguh tidak coolness ok. jangan jakun sangat bole tak? agak aneh juga sebab dia dah lama tak video call or call aku. sms pun bila nak tanya jalan kat kl ni. boleh ke tanya kat aku yang buta jalan ni?? tapi aku mestilah buat-buat pandai kan, lantak kau lah kalau kau sesat..siapa suruh tanya aku

ok then masa kau nak balik keje dia sms pulak 'u..u kat mana'

eh? alah, reply sudahhh..'kat ofis'

Liar : balik pukul berapa? i kat kl, nak jumpa u bleh tak?

errr

hotcocoa : i tak tau balik kul bape..anything i bagitau k

send..

shit! kenapa ku cakap macam tu siyal?? nampaknya sudah bertepuk dua-dua belah tangan. bongoknya aku iniiii. tapi lps tu aku fikir balik, la jumpe je lah, nak jugak aku tengok perkembangan dia. kot2 dah pakai Evo8 ke. ekekekeke. last aku jumpa dia ialah bulan 6 tahun lepas

so balik tu aku mandi n siap-siap terus lah, pasal kalau tak kang komfem aku malas n tido. dia bole pulak layan tengok keliwon sume dulu ok! bongok betul..dan memang aku smpi dah ttido pun tggu dia. cissss..

kul 12 lebih baru nak kuar, sabo je lah..first2 aku nampak dia, terus aku cakap 'u dah gemokkkk' ahahahaha..saja bagi self esteem dia jatuh. tapi memang dah naik pun badan dia. langsung dia diet ok, tanak makan..pedulik hape aku, aku bantai makan nasik lemak kul 12lebih tu.

maka dengan ini aku nak umumkan aku nak tukar nama Liar kepada Scary. sebab apaaa..sebab dia sangatlah menakutkan aku malam tu ok. nak kata mabuk tak jugak..ape kene tah. kalau ye pun horny tengok aku, bawak2 bersabar boleh??? ahahahaha

agak2 dia horny tak bile tgk aku mcm ni. ya ampunn besaqnya idongg

aku tido pukul 5 ok, kul 630 dah bangun nak pegi keje pulak. gile mengantuk aku hari jumaat tu kat opis. rasa nak tmuntah semua la. sharp 5.30 aku balik, azam aku ialah nak tido! sesampai umah terus aku tido sampaaaaaaaai la pukul 9am hari sabtu ;p gile!

*iklan - aku rasa nak lempang je minah Ka**en dari Concorde nih*

sabtu gi lunch dengan ida n eddy. sumpah lupa nak amik gamba sbb asyik bercakap.

ni je gamba yg di amik..

ahad, elle ajak gi karoke tapi aku ada hal pulak. sori babe, next time okeh :)

gamba aku upload jap lagik okeh - mcm tak biasa kannn

-xoxo-

2 u know that u love me:

Misbehave said...

nape sumer lelaki dlm idop ko jadi gemok, kena sumpahan ke apa?

cth: hak cipta terpelihara..kekeke..

adakah setaraf itu? tidakkkkkkkkk!

hotcocoa said...

ahahaha..sumpahan lepas blah dr idup i terus jadi buruk. ekekeke.

err, bontot dia still kecik kot. motif tau??teeeet!!!ahahahaha