CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 4, 2009

i am sorryyy..

semalam my colleague, Cat, from site office datang kl..kitorg bz2 buat keje, dah la terperap dalam bilik yang aircond nye sejuk nak mampos. aku lak bole tetiba selsema pagi semalam, aku rasa ada aku bersin dekat 50kali semalam, hingus meleleh jangan cite la..naik melecet idung aku yang besar ni

idung melect
isk takut pulak aku tgk rupe aku..sape lemah semangat, scroll kebawah cepat2 oke. lepas tu jangan lupa baca selawat

lepas tu dalam pukul 3lebih kitorg keluar gi lunch..konon nak minum hot coffee ke ape la. sempat pulak kitorg soping sikit ;p lepas tu pegi la secret recipe. dua2 order hot drinks..sumpah darah masing2 dah nak beku .

so kitorg minum and borak-borak bla..bla..la lepas tu tengok kat luar, mak oiii dah gelap nak mampos iaitu nak hujan lebat ye. so kitorgpun makan laju-laju, minum laju-laju, dan balik laju-laju. kene la jugak ujan beberapa titik tetapi masih boleh diterima akal..

sesampai opis, nak sambung keje la ni..tiba-tiba Cat menjerit, 'omg!!we pay or not??!!' ehhh?? kitorg tak bayar oke! lupaaaaaaa

matilah kalau tengok dalam cctv, sumpah dua2 ekor ni macam pencurik kau tau tak? sebab makan laju-laju, minum laju-laju lepas tu blah pun laju-laju..memang dasar perangai pencurikkk

terkekek-kekek kitorg gelak..terus aku rasa aku gemuk sebab makanan curi

kau berani pegi makan kat Secret Recipe lepas tu blah dengan selamba tanpa membayar? berani? berani?? tak kan? aku berani oke..haha, matilah perut kembung. yelah2, petang ni aku nak pegi bayar laa

nak mintak maap ke apa sebenarnye ni???

-xoxo-

0 u know that u love me: