CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, March 13, 2009

just another friday

esok aku kene kerja. apekah??? kerja amal oke, aku mana bole claim OT semua ni. tak adil!


dah la pukul 9 dah kene ada kat opis, ape punye jenis penyeksaan ni?

sepanjang aku sakit pinggang ni mood aku betul2 macam tahi. i dont talk much, aku takde perasaan sexcited, aku tak gedik juga ;)

semalam nurul bagitau aku baju baru dia dah siap. dan dengan kejamnya aku cuma cakap 'ye ke' without terkinja-kinja mintak nak tengok baju baru tu. sowwy nurul..i lap u, u know ;p kalau tak selalunya, dua2 dah menggelupur kepoh bila ada baju baru

ni aku nak bebel, bole ke TNB letak 2bulan punya bil dalam 1bil. iaitu bil January and February. lepas tu dengan penuh brengsetnya berani dia cakap ada tunggakan untuk January. sedangkan memang bil tu bil January+February pun. aku marah ni sebab bila dah 2bulan punya bil, mahal la kekdahnya. tp memandangkan dia dah bubuh kat situ due date 14April, maka kau tunggu lah aku gaji ujung bulan kang. tak kuasa aku nak bayar cepat-cepat. baik aku guna duit tu beli kasut *perlu ke??*

pagi td masa aku nak siap-siap pegi keje..aku teringat aku ada eyeliner kaler gold. dengan selamba nya aku pakai. ahahaha..kauuuu, tebiat kan namanya. ada aku kesah? kan bes kalau aku keje kat Mode *berangan*

gile putih..penipuan oke. pesal dalam gamba eyeliner tu nmpk mcm kaler kunin jaa. isk

sekali bile aku keluar umah, ujan!! which means less people will realize that i use gold eyeliner! aku sedang cuba membuat grand entrance ini! tetapi gagal T_T kejadah orang sibuk nak tengok aku kan, dah tentu time ujan sume org jalan cepat-cepat, tak tengok rupa orang kiri kanan, rushing nak mengelak ujan sume. misi gagal oke.

its been a while since aku jumpa paralyzer..we do talk on the phone semua tapi tak jumpa. i think i miss him already..gilo. ape kene aku ni ha?

oklah, happy weekend darlings. kalau rasa nak jadi manusia berguna, pergi la keje esok tanpa mengharapkan balasan. ape nak jadi korang ni? nak cutiiiiiiii je. pastu buat keje sikit nak claim itu ini. cuba sekali sekala buat amal macam aku ni. haihh..tak paham lah aku manusia zaman sekarang ni

matilahhhh..;p Devdas mesti vangga dengan aku

-xoxo-

0 u know that u love me: