CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, March 14, 2009

sabtu yang kene pegi opis

aku kat opis ni..ah, sangap oke. tapi masa keluar umah pagi-pagi tadi, aku macam 'wahhh..tenang nye suasana' culture shock kejap aku dibuatnya. lepas tu pulak kan baru lepas ujan, makanya udara sangat fresh gitu. terus aku berjogging ke tempat kerja

tolonglah jangan percaya oke -_-

arini aku panggil cleaner datang bersihkan opis. cuci karpet semua. dah alang-alang aku rajin nak masuk ofis harini, baik aku suh dema buat keje kan. tiba-tiba aku kagum dengan cleaner company ni, rajin nak mampos oke. abis segala benda semua dia lap, figurine kocik2 pun abih dikilatkan. rasa nak je amik dia jadik bibik aku. sure mabeles umah aku

last year aku panggil company lain, pompuan indon yang tukang lap tu pemalas nak mampos, asyik laa mengeluh bila nampak kabinet aku yang penuh dengan file tu. dia malas nak lap oke. nak mati punye banyak katanya. eh kauuu, banyak cakap pulak kan. keje diam-diam bole? langsung tahun ni aku tak panggil, lagipun bos nyonya dia tu kerek nak mampos. benci ah

anw, kakak indon yang aku kagumi itu tiba-tiba tanya

kakak indon : bos dirumah ada pembantu? *amik kau, bos dia panggil aku? Devdas sure makan ati kalau dengar ni.. haha*

hotcocoa : tak ada kak, saya buat sendiri *senyum bangga*

kakak indon: mahu pembantu? *motif boleh baca fikiran aku? oh ngeriii*

hotcocoa : err..maksud kakak? mcm mana ye? duduk sekali ke datang seminggu sekali?

kakak indon : seminggu sekali pun bolehh

tiba-tiba aku seronok..besnya kalau dia boleh bsihkan umah aku kan. aku panggil sebulan sekali dah la. dia kata chargesnye dalam rm50-rm60 macam tu.. ok la tu. dia bersihkan umah, lap, cuci bilik air semua. ok2, boleh difikirkan

kalau korang nak tau contact number kakak ni, silalah bagitau ye. sharing is caring :)

i haf a lunch date dengan ex hommie aku masa kat gombak dulu. dan aku adalah super selekeh harini. kenapa nasib aku selalu begini..time aku lawa-lawa *lawa ke?? ahaha* takde pun orang nak ajak aku date. memang suke agaknya dapat tengok aku time aku buruk. jangan dia trauma tengok muka aku sudah..dah la aku pakai baju yang ada sedikit kesan coklat. hasil lelehan aiskrimTopten- tak boleh ilang ok!

and tonite, nak jumpa Liza. tapiiiii tiba-tiba paralyzer pun nak jumpa jugak. so maybe jumpa bertiga, meriah sikit. dua-dua orang ini adalah makhluk yang dirindui. lamaa x jumpa taww

and i think i haf nothing to wear tonite!

-xoxo-

0 u know that u love me: