CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 12, 2009

main berapa round semalam?- edited

saje bagi tajuk kontroversi..ahahaha


semalam aku sakit pinggang. sakit gile babi, nak bergerak pun susah..sakit sangat sampai rasa nak sepak orang sekeliling


and when people tanya kenapa muka aku kerut2, aku cakap aku sakit pinggang. and they make fun of it seperti bertanya 'laa..berapa round ko main semalam' ataupun 'lain kali ko kene kat atas, jangan kat bawah' aku ketawa sedikittt sahaja, sebab sumpah tak kelakar ok. sila take note masa sakit pinggang nak gelak pun tak boleh.seksa gile... baru aku tau rupa-rupanya kalau nak gelak kene guna pinggang..

anw, bila org cakap macam tu..aku senyum sambil berdoa dalam hati 'harap-harap kau kene sakit pinggang macam aku tak lama lagi.aminnnnnnnnn. masa tu siap la kau' lepas tu aku sambung senyum

menggigil-gigil badan aku tahan sakit kau tau tak..its unbearable. tapi sebab aku dah selalu kene, tau lah aku sedikit sebanyak cara menghandlenya. masa lunch break, aku pegi beli Salonpas, which aku tau takkan berkesan pada aku, tapi aku nak beli jugak. 2 keping aku tempek, langsung tidak memberi kelegaan. rugi rm4.90

balik umah terus aku telan Panadol yang untuk sakit2 sendi tu. macam orang tua dowh. tapi memang makin tak tahannn sakit dia..aku letak bantal kat pinggang aku masa baring. lepas tu aku tertido sampai pukul 9.30pm

sakit gile weyhh..tinggal lagi aku tak nangis je. masa mandi aku tonyoh shower air panas tu kat pinggang aku sambil urut2 sikit. it does help..rs kurang la sikit.

lepas mandi tu aku sapu benda ni pulak. bukan kat perut ok, kat pinggang. lagipun aku beli bukan untuk sapu kat perut...bukan oke, bukannn..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

demmit korang tak caya kan? yelahhh memang aku beli untuk sapu kat perut. dah memang aku kan jenis freak benda-benda gini. puas hati kau sekarang?


aku sapu la kat pinggang sambil fikir macam mana lah kalau aku mengandung..dengan berat2 tambahan yang bakal aku pikul. takkan nak terbaring 9 bulan kot..reput pulak kulit2 aku kang. smua benda yang aku makan yang aku sapu, yang aku tampal adalah tidak mendatangkan kesan ok!

last2 aku telan Ponstan, abih cerita..bangun pagi ni dah lega sikit. saki baki still ada tapi at least boleh la aku teran berak semua. kalau tak, hazab oke..kene berak lembut2. mana bolehh

but i know Ponstan is not good at all. not good cocoa :( hmm

-xoxo-

0 u know that u love me: