CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 26, 2009

u guys rawks :)

yay! bos takde harini. sukeeee...adalah tidak cool membuat kerja ketika bos tiada. hotak hang tak cool! haha..

pagi ni aku bangun lambat ok, mungkin kesan ubat demam yang aku makan malam tadi *padahal memang kuat tido* semalam aku mcm nak demam sangat la, dengan pening, sakit tekak sume complete. balik keje aku terus baring n ttido sampai kul 12, dengan tak mandi, x cuci mekap. bile terjaga tu aku cepat2 la cuci muka n tukar baju. mandi?? takdo aku nak mandi dh ngantuk2 camtu oke ;p lepas tu aku makan ubat demam n zzzzzzz smpi 7 pagi!! gile kentanggg

tapi takpe..kan bos tak ada. huhuhu..

to ida : sowi, weekend kite gi tgk wayang ye. shopaholic!

2-3 hari lepas tealady aku bagitau sekarang ni hati-hati pegi toilet, ada lelaki mengintai! pundeks la, sure aku tak concentrate membuat 'urusan' nanti. matila aku tengah2 tengok youtube, sekali jumpa muka sendiri. nitemare oke!! dia cakap lagi berdasarkan lakaran yang diberi oleh mangsa *kenapa ayat aku macam suratkabar siyall????*, mamat tu selalu pegi cafe and tak makan apa-apa kecuali minum soyabean. apakah?

kalau minum soyabean, horny ke hapa? ataupun selepas mengintai, dapat kepuasan dengan meminum soyabean? ataupun soyabean memberi tenaga untuk menyambung operasi mengintai? ke sebab soyabean tu murah weh

ok lupakan pengintai soyabean tu. aku dh beli kain baju raya. bole ke? hehehe. setelah bape tahun aku asyik beli baju dah siap je, tahun ni aku nak tempahhhh. wlupun kos dia 2kali ganda ye. next year aku beli baju siap balik. sebenarnya aku terjebak beli kain ni sebab Nani laaa.. dia tu menghasut dowh. aku ni mana la boleh kan, komfem terpengaruh punya. dari benda lain yang aku nak beli, lain yang aku beli. tp xpe, aku suke..hehe

so aritu aku sembang dengan paralyzer

hotcocoa : sy nak tempah baju la

paralyzer : baju apa??

hotcocoa : baju raya la..takkan baju sekolah kott

paralyzer : raya kan lama lagi? pesal awak gile nak tempah

hotcocoa : mana ada awal, nanti tailor tanak amik tau. tak kire nak tempah jugak

paralyzer : ha tempah untuk raya haji sekali, dengan raya tahun depan

hotcocoa : *jelir lidah*

dengki kan? sukati aku laa..excuse me tailor tu kata tempahan raya ditutup pada bulan June oke. harusla aku nak cepat-cepat kan. aku kalau benda2 tak penting mcm ni memang cepat je, cuba kalau keje lain, nak bertangguhhhh je la T_T

rasa macam dah bosan la kerja kat sini. nak tukar keje je rasanya. tapi punya la malas aku nak bagi resume kat agent tuh..hmm, nantila lepas bulan 6, insayaallah. rasa macam malas dah nak tengok muka devdas ni. najib, i tetap lebiu oke.hehehe

aku rasa hidup aku semakin exciting sekarang, wlaupun takde apa-apa yang baru dan menarik. rasa macam happy je. kawan2 aku sume best2, yang macam haram kejadah aku dah hapuskan. family aku happy, keje aku ok cuma aku je gatal ponggong nak tukar keje, gaji aku tak best tapi kire alhamdulillah la jugak kann, i love my Popo!! sangat membantu dan menceriakan hidup, yang pentingggggggg aku nak buat full settlement credit card aku isnin depan. yayyyy!! sumpah dah tanak pki cc lepas ni. tanak oke tanakkk.

dengan semua positive vibes around aku ni, aku rasa safe :) to all my frens nani, najib, elle, ida, rina, herry, aleng, angel, liza, tot, nurul, paralyzer, - just to name a few, i heart u all! anda memang awesome taww!

me n liza


to ma, abah, abang, kak long, adik- love, love, love u!!

to devdas - hang bila nak berhenti keje? aku malas nak cari keje lain laa. eh? ;p

hidup tak selalu kat atas kan, so sementara tgh happy ni, cherish the moment. nanti masa aku sedih2, korang jangan lari tau! hehe

-xoxo-

1 u know that u love me:

Misbehave said...

wil try my best to always b der for u darling!

sayang awak! mwahxxxxxxxx!