CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 10, 2009

pic and tell - part 2

1. tak bahagia ke hidup kau kalau kau bangun pagi jek, sarapan dah berlonggok atas meja makan. sebab tu aku sokaa balik kampung oke. syok gila.

muka bahagia lepas mandi dah ada makanan :)

roti telur+kari dal+sambal
terbaekkk

ehh nak ni jugakk..idli yang besar macam penumbuk Malik Noor - sukati aku la nak pilih sape pun


kenyang gile ok..aku dah tersandar macam ular sawa yang baru lepas makan anak rusa nani baru kembang ekor, ape salah kami lalu tidak tegur. mak aku dah jeling-jeling. dengan tangan tak cuci..memang saja la nak carik pasal dengan mak aku

so aku cuci tangan ngan pinggan cepat-cepat.

ehh..ada lagi ni. nakkkkkkk. putu mayammm

sanggup makan atas plastik je ok. tak sempat amik pinggan. haha ;p ah, lagipun mak aku tak nampak. hehe

iklan : dok test tudung kakak aku..elok jugak ni..hehehe ;p


2. masa aku tengah makan selepas lunch..iaitu ulangan lunch ye. tetiba adik aku join..then bapak aku pun join..dok sembang2 then bapak aku bebel2 la kat adik aku pasal keje


abah : bla..bla..bla..baru la boleh setanding dengan akak. boleh beli POPO

hotcocoa : hah? apa abah? POPO??


abah : yelah, tu POPO *sambil tunjuk kearah sesuatu*

hotcocoa : iPOD lah abah!!!!!! *gelak derhaka*

adik aku yang muka macam tahik masa kene bebel tadi pun gelak macam haram. amboih, cepat je kau lupa ye

abah : eh ye ke..semalam abah dengar macam anak abah cakap POPO jek

abah n anak abah :)

adoiii bapak aku. then masa aku nak balik, adik aku tanya

adik : kau dah amik POPO belum?

lepas tu dua2 gelak macam haram. bongok adik aku ni..itu yang dia ingat, nasihat bapak aku sure sudah lupa tu.

3. ni cerita masa aku kat umah kl

nurul : lawa kak kak Susan beli baju..dia beli kat metrojaya. brand apa tu, emm..Indian West?

hotcocoa : apekah


nurul : ala ada brand tu


hotcocoa : hoh, East India lah!!! wakakakakakaka..
*nurul oiii jangan dungu sangat bole takk???*


kejap tu Sara keluar dari bilik dia, aku still tgelak-gelak lagi ni

Sara : akak, boyfren Sara tanya 'kat umah u ada bela ayam ke?'

waddehel? suara aku gelak itu seperti ayam kah? cilaka..haha. so aku berenti gelak

nurul : ala, saya confuse dengan brand tu..West Nine

aku dah terfikir sejak bila ada brand Westlife ni? aku pun pokak jugak..

hotcocoa : Westlife??

nurul : tak laaa..West..eh, NineWest lah


hotcocoa : ape kau cakap? West Nine?


ya allah, ape kene la budak ni..kene bawak pegi jumpa nenek kajang nih

gengster sangat lah kau kalau macam tu hah?hah?

-xoxo-

3 u know that u love me:

Misbehave said...

kalo nk pegi jumpa nenek kajang baik cepat sblom aku beranak..kekeekekeke..

mis korang banyak2 :(

hotcocoa said...

mis u too!!

dah takde geng makan tau. sume diet betul2. xde yang diet main2 macam kite. miss chee meng oso

AmyMizzunderstood said...

ayoo..kelakar okehhh!kat dlm office ni dgr sora saya jek!