CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 19, 2009

susah nak update kalau dah lama tak update kan

ampunkan kami penunggu gua, ampunkan kami penunggu gua! *sebab lama tak updet*

weekend lepas 2hari berturut-turut aku pegi makan yong tau fu kat ampang. entah apa cina tu letak agaknya. spenda??

hari sabtu aku pegi dengan paralyzer. dia adalah sengal ok. dia ajak keluar makan malam tu, maka around kul 7pm aku sms dia

hotcocoa to paralyzer : saya baru balik keje ni, nak keluar pukul berapa?

paralyzer to hotcocoa : ok, awak mandi2, pakai wangi2, cantik2, seksi2, kite pegi makan YONG TAU FU ok

hotcocoa to paralyzer : motif?? kene ke pakai SEKSI nak pegi makan YONG TAU FU????

paralyzer to hotcocoa : hahaha..bluekkk. c u

gila sengal kan.. aku dah berangan ingat dia nak bawak makan kat hotel ke hapa oke. vavi lah..tapi takpe, aku suke jugak sebab bole makan ciken wing secara tamak <-- aku selalu order 2 utk aku, 2 utk dia = 4 ciken wing x potong 2 = 8keping ciken wing. padahal dia tak suke pun bnda tu, aku sengaja order ok ;p lalalalala

walaubagaimanapun, pada hari ahad, ida pulak sibuk nak makan yong tau fu tu. ala, aku dah segan ni, padahal mampos cina tu tak pedulik kalau aku nak datang 5kali sehari pun kan. ok lah kami pun menuju ke sana. aku dh kenyang gile lak tu baru makan roti bakar + telur setengah masak kat Oldtown dengan liza.

tapiiiiiiiii tetap lah order ciken wing kan?! sekalik ida cakap

ida : eh u tau tak my ofismate cakap kalau makan ciken wing nanti tetek besar

hotcocoa : hah? ye ke? patut la tetek i besar oke! *sedikit berbisik*

ida : abis nak oder ke tanak ni?

hotcocoa : nak la

nasiblah tetek besar ke hapa. tapi kenapa ciken wing itu mesti berkumpul di tetek?????????? kenapaaaaa

hari isnin n selasa family aku tido umah aku. wah meriah kejap..rasa penuh je. selalu kan mcm padang jarak padang tekukur. surprise visit ni, sib baik aku baru kemas umah

selasa malam tu kitorg gi alamanda. makan kat Johnny's. my first time dan aku adalah kecewa kau tau tak? aku rasa tempat ni overrated oke. takde la sedap mana pun. end up bayar almost rm200. ah kecewa. lepas ni tak mahu pergi lagik! tak suke, tak sukee

semalam, aku berdating dengan nani. korang tau tak ini first time aku jumpa nani. dia adalah sangat kecil ye. tak dpt imagine aku mcm mana dia bperang dengan anak dia yang 3 orang tu. hehe. babe, tenkiu belanja makan kerang rebus. dan terima kasih sebab halau nyonya yang menyayi lagu cina tu. ahahaha..gilo

aku agak sibuk merancang sesuatu. alah, aku kalau tak sibuk pun suka je buat2 sibuk kan? hehe..

dah abis cerita aku, sekian

eh kejap..saya rasa saya suka dia *malu*

-xoxo-

0 u know that u love me: