CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 5, 2009

teaser *macam bagus jek aku.haha*

gile lama tak updet nih cocoa oiiii...

kabare darlings? dah 5 hari new year, 2009 nih. ok tak so far? dalam masa 5 hari ni aku sudah bertekak dengan seorg pacik driver bas ekspres and sorang pacik driver teksi. puaka niyang rapik betul lah..saje buat aku panas oke. itu nanti aku citer

mak ayah aku dh balik dari mekah oke..saat mak aku keluar dari arrival hall tu, bergemalah suara aku yang umpama buluh perin..no buluh betung ini di segenap pelusuk klia dengan menjerit 'ma!!!' sampai budak yang diri depan aku tekup telinga dan tunduk, ala-ala ada gempa bumi ataupun letupan bom belakang dia kan? haha..sangat keji..tapi, ada aku kisah?? mampos aku tak pedulik nak cakap sori ke hape..tak sempat, eksaited sundels..hehe

gamba tidak disertakan sebab aku tak jumpa kabel..sila bersabar

cuti yang panjang menyebabkan lemak aku bertambah tebal maka menjadi pemalas untuk bekerja pada hari ini..

nantilah aku sambung lagik..wrap up 2008

sakit perut ni, nak pergi berjuang jap ;p

-xoxo-

0 u know that u love me: