CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 14, 2009

American Idol Season 8



American Idol is back!!wajib tengok. nak kata aku ni diehard fan tu tak la, tapi 1st show kene tengok, supaya aku boleh set siapakah yang disukai dan dibenci oleh aku

like season lepas aku awal-awal lagi dah suka sama itu David Cook. kacak nak matiii..tambahan dengan suara husky dia itu, wahhh sangat menitiskan air liur. his version of billie jean adalah super best oke

hensemmmm *menggelupur*

even masa final i'm torn between Cook and Archuletta sebab dua-dua suara best gile kan. tapi sebab aku ni pantang tengok orang hensem, dah tentu aku nak David Cook menang. tapi takde nye aku sawan nak vote bagai oke, tengok sudahh

so dont forget darlings, tonite premiere on Star World at 6pm, prime time repeats at 8pm. cewah, macam Ryan Seacrest lak aku kan?ahahaha..

-xoxo-

2 u know that u love me:

Misbehave said...

aku baru berangan nak tdo pukul 830 mlm ni, cancel la jawabnye gara2 nk tgk AI ni...grrrrrrrrr!!!

hotcocoa said...

ekekeke..tengoook, so kite bole mula mengutuk ok?