CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 16, 2009

take a break

aku dah menerima 2 undangan untuk bersuka ria selepas waktu kerja hari ini

1. bersama Elle kat klcc. lepak starbucks or dome. alamak, starbucks??? ok2, dome *aku ulang ayat Elle..ekekeke*

2. menemani ibu mengandung mencari baju baru sebab semua baju sudah ketat di perut, obviously.

tatapi adalah malangggg sebab aku tak tau if i can make it, sebab aku banyaaaaaaak kilija.

benci, benci, benciiii

balik kerja je penat, penat dan penat..ko tau lah aku ni takde keje pun aku penat. ni bila dah ada keje, ko bayangkan berganda tak penat aku.

aku tak tau lah bila aku kawin nanti macam mana. kalau macam ni jugak, mungkin kuali dan periuk akan terbang ke muka aku selepas ulangtahun perkahwinan yang ke-3. well, mungkin masa tu pun memang muka aku dah lebar seperti kuali dan bontot sebesar periuk.

dem, nitemare oke!

tengahari tadi aku makan tomyam manis. aku lempang tukang masak ni kangg. mungkin dia nak bubuh garam, tapi tersilap so letak gula.

komfem kencing manis makan tomyam ni oke. ko penah dengar org kena kencing manis lepas makan tomyam? memang kalau sampai tang aku, mesti kejadian pelik je yang berlaku

mungkinkah aku ini sebenarnya Heroes? chopp!! aku nak jadi Micah *tetiba*

tapi aku makan jugak laa..ape yang penting? kerjeeeeeesama!! yang penting kenyang oke

sebab ari2 jemaat ni aku teringat pulak kat orang-orang Palestin tu. diorg kalau nampak tomyam aku ni, mau berebut-rebut semua kan T_T

esok Fish datang kl..sebab ahad dia nak pegi register untuk kursus kat Sepang. am i excited? entahlah, kadang-kadang aku rasa i dont feel the spark anymore..

gile ke aku ni? baru 3 bulan oke..

maybe sebab i'm just tired missing him, that i dont miss him anymore. or sebab aku rasa i'm trying my best but he's just standing still.

when he say 'i tak tau sangat nak tunjuk i sayang, tapi i sayang' that doesnt mean kau tak payah buat apa-apa. takkan aku memanjang nak assume 'dia sayang aku, cuma tak reti nak tunjuk je' ingat aku ni saiko ke apa? and i dont need the perfume, the phone, the ipod or watever..attention is more than enough

and when he say 'i tak suke bergayut ni' . oh, please, me too ok!! but still we need to communicate kan? for god's sake i fucking hate SMSing with u! we shud talk, not sms.

i want to hear u, not read u my dear..*sigh*

and selepas aku berterus terang pun, still dia begitu, what can i do?

makan dalam siyal..kenapalah bercinta itu susah? amik linear algebra yang aku fail 5kali tu pun aku rasa lagi senang.

ok aku tak tau ape masalah aku, statistics and calculus yang susah tu aku boleh lulus dengan cemerlang tapi algebra yang senang itu a.k.a subject first year oke di ulang firsttt yearrr, aku asyik gagalllll jek.


sama ada lecturer tu suke kat aku *nak tengok aku every sem* or aku memang bongok *ini yang sebenarnya*

sudah, aku nak buat keje

-xoxo-

2 u know that u love me:

Misbehave said...

xpe,application i nk kuar ptg ni pun x lulus...nampaknya i shopping di parkson metro kajang sajok!

ada sandal CR murah oke! hehehe..da lama da mak aim..:)

CaBaiKeRinG said...

jangan pi starbucks tau!

cabaikering