CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 9, 2009

macam mana nii...

semalam aku tak sabar2 nak balik keje, menggelupur jiwa raga aku tunggu 5.30..semangat nak carik vit E kekdahnya oke. kalau dah aku ni kan, mana la tau konsep bersabar ni semua


ali-alih 5.28 aku boleh sakit perut nak berak pulakkkk..takdenye aku berak 2 minit kan. last2 5.45 baru aku kuar opis.

sesampai guardian, terus aku gi tempat skincare membelek vit E. harus cari yang MURAH, paham? orang takde duit memang macam ni, nak bende bes tapi harga murah ;p

finally aku rembat yang ini..

promo pack RM25++ *tak ingat* kire ok la tu. pasal kalau loose, krim tu 19.90 and cleanser cinonit tu 15.90. haa kan ke dah banyak aku jimat. so sekarang aku dah ada 4 pencuci muka *tepuk dahi* dasar penamak!

lepas tu aku pegi tempat supplement pulak, nak cari pil pulak. haha, gigih je kan aku? ohhh mahal2, setelah aku mencongak-congak, masa depan aku kelihatan gelap kalau borong supplement ini. tunggu gaji nanti ye

pulak tu masa aku dok carik-carik barang, pak guard ni 18kali lalu lalang belakang aku, mana aku pegi dia ikut. eh, dah kenapa kau ni? kau ingat aku mencurik nye? plis oke, ko ingat aku takde duit??? ada oke!walaupun sikit je. tp kire ada la jugak kan?? bengang la aku, terus aku bagi pandangan tahap sakaratul mauuuuut kat dia. lepas tu terus tak nampak bayang dah

ewahhh kan main ko ye, dah la pendatang. aku mintak permit baru kau tau *tetiba*

kat kaunter, ada pulak mamat ni beli barang rm25.20 tapi pakai CC, marahnye aku. sebab tiba2 mesin tu jam. sib baik cashier tu muka baik ngan cakap sorry sebab kene tunggu. kalau cashier yang jenis muka macam guardian tu bapak dia punya, memang komfem dah dapat combo meal sumpah seranah *dalam hati* plus muka aku yang paling durjana.

so mamat CC tu dah blah, turn amoi depan aku ni bayar, lepas tu dia cakap 'i nak stamp'. stamp itu ialah untuk tujuan meredeem seekor teddy bear

terus aku terpikir , ada ke orang gigih nak kumpul stamp bagai tu..jenuh aihh, lepas tu dapat teddy bear je. kalau dapat beg Anya Hindmarch sebijik kire berbaloilah kan. aku nye stamp yang dapat before ni semuanya aku campak mana2 tah..xdenye aku kisah

so lepas tu aku pulak bayar, cashier tu tanya 'u ada collect stamp?' blur aku dibuatnya. tapi oleh kerana aku tanak mengecewakan dia yang dah separuh terbongkok sebab nak amik stamp tu, aku iyekan je lah. sambil buat muka eksaited.

masa aku nak blah dr cashier tu, ada dengar kakak belakang aku ni cakap 'saya nak redeem' terus aku toleh. wahhh

kau memang gigih kak oiiii. kau tengoklah, aku rasa nak sujud sahwi je bila tengok penuh 25stamp dia kumpul. muka kakak ini sangat riang setelah mendapat seekor anak beruang. tapi dia malu lak bila aku nak snap gambar dia

ok, before balik aku nak beli corn cup. hari rabu aritu aku pegi jugak kiosk tu

hotcocoa : dik, corn cup satu

adik corn : belum masak la kak

robek hatiku..takpe, aku fikir esok masih ada

so semalam aku pegi lagi kan. bab makanan tak lupe oke

hotcocoa : dik, corn cup satu

adik corn : belum masak la kak

motif???????????? otak aku dah masak ni!! apehal ko manjang nampak muka aku je ko cakap tak masak? ini sudah mendatangkan marah!

hotcocoa : eh, semalam saya datang pun tak masak *kuku dan taring mula memanjang sebanyak 1cm*

adik corn : 3minit je lagi kak

dan2 kau 3 minit kan? so aku tunggu

dah siap masak, dia gaul2..itu sekali masak oke. mana nak cukup nok, 2 org beli je dah abis. lepas tu ko kene masak lagi.

yeah..barulah aku rasa hidup aku tak sia-sia

so semalam before tido, aku guna la cleanser ngan krim vit E tu. apsal bau macam minyak attar bapak aku je?

tiba- tiba kan aku ternampak ini


matila, macam mana niii..agak-agak kalau aku pulangkan balik, adakah aku akan ditembak seperti orang-orang di Palestin??
abih la Tun tak sayang aku. waaaaa

-xoxo-

3 u know that u love me:

eLLe said...

oi oiii product US tu. ahahahaha...

*matila aku kena sumpah dgn cik hot..*

hotcocoa said...

huwaa macam mana nii, macam manaaaa??

mana bleh sumpah ko, ko kan goddess, aku kene sembah ratu babe ;)

missmelancholy said...

ko pegi pamacy.Beli vit E kat c2.Sebijik 3hengget.Memang sangat bekesan sampai ke parut sekali.Tapi bau macam lahanat