CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 5, 2009

my 2008 - edited

- new year @ umah wif bunny. kan u? kite rilek je duduk umah kan..received sms from Fish, ms tu dia celebrate kat jakarta. masa tu kawan2 je lagi, sebab aku masih on-off dengan paralyzer. tp aku tak reply. then dia balik m'sia dia tanya nape tak reply msg new year dia. aku cakap tak receive..haha. matilah menipu.


ms tu mcm tak bape suke dengan dia lah, aku selalu bagi alasan tahap budak tadika kemas everytime dia ajak jumpe. gile keji perangai oke..lepas alasan aku dah abis, aku suruh Bunny lak pikirkan alasan untuk aku ;p

- cuti-cuti malaysia kat penang bersama herry, hasry & Bunny. ini considered as bacholerette trip for Bunny :) had so much fun!

suatu masa dahulu saya adalah slim shady

masa bercuti tu la sempat je aku menggedik berkenalan dengan si Liar itu. nasib baik dia sudah hodoh sekarang oke, dan aku menten cantek. hahaha..mampuih! sape lagik la nak up aku ni, kalau tak aku sendirik kannn


Liar adalah lebih muda dari aku, sangat kanak-kanak. tapi sebab masa tu dia agak comel di mata kasar, ada aku kisah? macam kesiyal je bila ingat balik cara-cara aku mengusha Liar. ye, aku yang buat 1st step ye..tak penah nye aku buat keje terkutuk seperti itu. maklumlah goddess kene jual mahal sikit kan elle? hikhik..

- owh, aku menyelamatkan diri dari mr HAKcipta juga. ekekeke..Bunny, u tau kan sape? ok, aku memang keji sebab tak layan dia..tapi Bunny lagi keji tak bagi aku kawan dengan dia sebab bontot dia besar. hahaha..

masalah lah dia ni, bila jumpa aku je, tanya bila aku nak kawin. eh, kau nak sponsor pelamin aku ke? lepas tu soft spoken sangat, aihh rimas aku..dah aku pun kene jadi soft lah kaedahnye. rasa macam tak hancur je nasi aku kunyah dalam mulut bila makan dengan dia, tak pasal2 je aku sembelit.

maka dia pun telah dipodahkan

- Bunny's wedding..aku harus lah jadik pengapit. penat oke jadik pengapit ni rupenye, takdenye kau harap nak pose cantik2 je..Herry yang tak mengapit tu pun terus admit Ampang Puteri sebab demam panas after the wedding..dan2 saspek denggi

ni lepas Bunny nikah. amik ko gedik sangat, terus kene denggi.ekekeke

in case aku tak kawin, at least aku ada sekeping gamba pakai tiara oke


- pindah umah pulakkk..walaupun aku duduk sorang, barang-barang aku adalah seperti wanita beranak 5. Fish tanya kalau aku nak mintak tolong dia angkat barang. sangat mulia kan? lepas tu terus aku senyap dengan dia..no sms, no calls, aku adalah hilang..

oleh kerana masa tu aku dah baik balik dengan paralyzer, sah2 kau jadik tukang angkat barang aku kan. siap bawak assistant sorang angkat segala mak nenek barang-barang aku oke

- few days lepas birthday aku (June), perang tahap dewata raya dengan paralyzer. tak penah aku nampak dia naik angin macam tu, aku pun apa lagi..keluarkan lah segala skil pergaduhan yang aku ada, 3 line, 4 line, 15 line sekali lah..

aku amik keputusan no turning back!

- started blogging..

- Fish hantar msg kat frenster, asking why aku ini senyap. gile rs bersalah oke..aku tak tau lah dia ni baik ke hape, tp dengan aku dia memang baik..so ms bulan puasa kot aku sms dia

1st of all, harus mintak maap dulu nok. ye la kan, tak pasal2 je kene maki kang. kejap kau datang, kejap lagi kau hilang, dah kenapa pulak kan?

- raya, makcik aku jadi ahli kumpulan Amuk, gantikan Bandi gitu ;p

ni encik Bandi, hang kalau rasa nak pencen awal, bgtau kat aku oke.

- October, we took one step closer =)

- October, aku jumpa paralyzer..terkejut tengok dia kurus kering. pehal kau, aku yang patut makan ati kot. ni aku yang makin gemuk pulak..sialan..operasi memujuk bermula

- October, parents gi haji. abis stok air mata aku..memang rasa lain sangat bila mak ayah tak ada dekat dengan kita.insap oke

- December, parents back from haji. aku adalah gembira

- December, dapat BONUS. *sukeee* tapi, ni aku nak cite. kau tau duit org lain semua dah masuk dalam account ni. tapi duit aku tak nampak bayang lagi..aku dah start nak confuse. dah lah aku mendengar guruh dilangit, air tempayan aku dah curahkan. matiiii..

so aku check bagai, bank salah masukkan no akaun aku. boleh??dibaginya duit aku kat org lain. kepala hotak hang! tak pasal-pasal gaji aku masuk lambat. huh

- December, Fish accident :( syukur tak apa-apa

alfa

- cut my hair short, after dh bape tahun tak rambut pendek..

from cikgu sekolah

to budak sekolah

- last but not least, menjadi si gemuk dengan jayanya~

em, aku rasa tu je kot major event sepanjang 2008. kalau aku nak listkan semua..matilah aku pitam oke.

ada yang best, ada yang jahanam, kelakar, sedih..semua lah. sugar & spice of life :)

so this year i just want to be a better person. aminnn..

p/s : nnt aku edit bubuh gamba k - edited, penat tau tak??!!

-xoxo-

4 u know that u love me:

Misbehave said...

hahahahaha..maapkan mak nok kerana menjual ko dpn Queensbay tu..kekekeke..

fyi,si HAKcipta terpelihara tu semakin gemuk + sgt tidak menarik at all!!!! tak sia2 ko menjauhi dia..hahaha..

moment paling best skali masa bachelorette trip tu la, lagi besh drpd reception kawen i..huhu..

luff u too much darl! mwahxxxx!

hotcocoa said...

xpe2, yang penting keuntungan dr jualan dh diperolehi.hahahaha ;p

o ye ke?u jumpe dia??

luv u too =) lets meet up, ada ole2 from mekah from mak i utk u

Misbehave said...

x jumpa, i tgk pics dia kt myspace..takot nok..
huhu..

Diana Ishak said...

recap tu..