CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 8, 2009

S.O.S

eh, umur bape ek dah kene pakai anti ageing nye produk? aku ni dah terlambat ke hapa?

2-3 hari ni aku tengok muka aku macam takde seri je. ecehhh..selama ni berseri sangatlah kau?!*mengeji diri sendiri*

lepas tu kan keluar macam jerawat kecik-kecik tu, aku paling benci yang jenis ni. yang macam salah pakai produk ataupun mekap. masalahnye takde pulak aku tukar mekap. sama jek dari tahun lepas, tak abis-abis mekap aku. owh, adakah sudah mencapai tarikh luput?

mana la aku nak cek expired date tu semua, selagi ada, aku tenyeh je..lagi lama tak abis, lagik aku suke kan, tak payah aku pikir nak beli baru. aku rasa membazir je kalau beli mekap ni. kalau boleh aku nak beli sekali je, pakai untuk sekarang dan masa hadapan

gile kedekut

lepas balik keje semalam, aku belek muka aku kat cermin. tak sanggup tengok lebih lama, saja nak sakitkan ati sendiri. so aku cuci muka bersih-bersih, scrub, lepas tu aku pakai mask. ini pun beli tahun lepas punya ni. nampak sangat malas nak pakai kan

tunggu mask kering, peel off nye type

setelah membuat sedikit kajian *search kat google sajok* aku ni nampaknye kene carik skincare bervitamin C dan E. kene berkampung kat guardian lah jawabnye petang ni. xde nye aku nak pakai Biotherm ke, SK-II ke, SKKM ke..eh, tu nama sekolah aku. takdeeee ok, TAK MAMPU paham?

tapi tanak jugak aku pakai local nye skincare. seram siyal aku tengok muka pengasas dia, satu-satu macam The Mask. leher kedut, tapi muka tegang, pastu dagu stendet panjang 2inci setengah


bingit je telinga aku kalau dengar iklan dia kat tv tu kan

'produk anti penuaan xxx dijamin berkesan bla..bla..bla'

yelah kau berkesan, lepas 2 tahun baru discover rupa-rupanya takde cop KKM, masa tu muka aku dah jadik macam memerang.

maybelah sesuai untuk org lain, tapi aku tanak la try2 ni. komfem bila sampai tang aku, ada je yang tak kene.

aku ada perfume baruuuuuuu. hehehe

baby phat fabulosity by kimora lee simmons

duit aku dah abis. bila nak gaji ni? matilaa baru 8hb??!!

-xoxo-

4 u know that u love me:

Johanna said...

Lainnyer faridah skrg?Hehe sy johanna,klik fukusyima nyer blog,tenamp fida skkm..hi...

hotcocoa said...

faridah??? johanna, salah tuu

anw, hi

eLLe said...

hehe weyh aku dah kais pagi makan petang weyh.. matilaaa

Johanna said...

Hehe..bkn faridah ke?yg prefect pkai spec dulu..kan?hehe