CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 16, 2009

confession

aku nak buat confession..

ari rabu aritu aku beli err...MAGNUM


sebab aku dah takde duit

masa aku nak beli tu, aku teragak-agak jugak laaa..pasal ini first time oke

rasa bersalah pulak...isk

tapi aku nak tryyyy...nakkkkk.ok aku tau perangai keji

lama oke aku berfikir kat situ, nak beli, tanak beli, nak beli tanak beli..arghhh

ok2, aku berjanji pada diri aku aku beli ni sekali je, lepas ni aku takkan beli lagi..betullll *sambil angguk2 kepala*

so aku pun beli..dengan perasaan bercampur- baur

mati kalau mak aku tau ni. cakap takde duit nak makan nasik. tapi bole pulak ko beli MAGNUM kan??

ah, tak guna hendak menyesali perbuatan sendiri, dah beli pun kan?

hmmm..



;p

first time aku makan eskrem ni. memang takkan beli lagi, tak sedap dan harga adalah mahal, RM3.80! baik aku makan sundae McD, RM3 sahaja..


opss..takleh makan McD

-xoxo-

3 u know that u love me:

eLLe said...

entry ni mmg cilake. aku ingat kau btl2 dah gila beli nomor ekor

btw, aku mmg pernah ada perasaan nak try beli nomor ekor tu.

Ahaha. tapi tak jadi cos malu..

hotcocoa said...

ahahaha..blum gile lagi oke.

aku rs aku mcm pnah beli la..tp sbb nak main2, ms kt utm dulu. lawak gile. sekali je la dgn member aku

Unknown said...

hahha.. aku pn pkir mcm tu!
berkata gak dalam hati dasat syiak awek ni mampu beratur nak membeli no ekoq! :P

sekali jek eskrem!

cisss!!