CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 7, 2009

pic and tell


ni ma n abah after keluar klia on 30Dec08, kitorg tapaukan food siap2. tahu diorg mesti lapar kan..8jam kau dalam flight. tak menggelupur? selera diorg makan, bapak aku jgn cakap lah, tak toleh kiri kanan.

anak kakak aku yg sulung, syikin. dah masuk darjah satu this year..ish, memang kejap je rasa. masa dia kecik2, aku yang jaga..esp. ms cuti sem.komfem kakak aku culik aku dari umah mak untuk menjadi bibik di kl.

ini adik syikin, nabila si gemuk.gerammm tengok gelagat dia. suara stok seksi, serak-serak basah. aku adalah jeles.

ini baju pinjam dan spek pinjam. komen nurul :

nurul : akak tau tak akak ni kurus gile?

hotcocoa : pesal pulak?

nurul : macam penagih dadah oke dalam gambar ni

boleh? tang mana yang kurus pun aku tak paham..macam ko tak nampak aku makin gemuk kan? apekah niat sebenar kau ini? nak up aku je gayanya ;p

langat..

ma again. aku belanja lunch satu family kat secret recipe. lepas tu aku sedar waiter tu salah kira, patutlah murah. haha..

cantik takkkk? itu adalah rantai panjang. aku dah lama nak beli, biasalah aku ni suka bertangguh kan. masa benda ni tengah trend tanak pulak aku menggila.

yang sebenarnya aku carik jugak before ni, tapi semuanya aku tak suke pendant dia. nampak cheap dan common. kadang-kadang aku keluar sehari, jumpa 3-4 orang pakai rantai dengan pendant yang sama. silap2 aku boleh kumpul jadikan satu team bola tampar maero attack! yeah, sommersault berpusing!! eh..

aku kan nak yang rare.hihi..so semalam sementara tunggu tailor, aku merayap la. mana reti duduk diam kalau ada duit, menggelinyang je lah kejenye. aku masuk Voir, belek2 kasut..tak bkenan, belek2 baju..lagiklah bukan taste aku..kusut aku tengok pattern dia. stok yang kalau nak pakai kene berfikir kat mana nak selit juraian ini, dan mana nak pusing tali-talian itu..so aku tengok accesories, n nmpk necklace ni. pendant dia stilettos!! unik n very me. suke, suke..

dah suke tu, kene lah beli oke..nanti kempunan, mak aku marah*wink*

sudah, aku malas nak upload gamba. sekian

-xoxo-

2 u know that u love me:

eLLe said...

weyh, aku suka!

first time aku tgk.

hotcocoa said...

aku pun sukaaa.lawa kan? hehe..ko carik kat Voir.