CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 13, 2009

i just need to talk..or type maybe?

bila bos ada = bosan

bila bos tak ada = bosan

dah bila nya yang aku tak bosan?? oh, bila dapat gaji..tapi bosan jugak, sebab lepas bayar itu dan ini, sudah tidak cukup dan terpaksa menunggu gaji bulan hadapan, BOSAN!

tetiba aku macam insaf..aku ni bosan pada benda tak perlu je, contohnye

bosan lah pakai baju ni, nak beli baju lain lah *padahal baju bersamaan dengan muatan 2guni beras*

bosanlah makan kat sini, asyik2 lauk yang sama

bosanlah duduk umah, jom jalan-jalan. zoom malaysia

bosanlah pegi hospital kerajaan ni, kene tunggu lama. kite pegi private lah

bosanlah doktor ni asyik-asyik bagi ubat ni. tak payah makan lah

mcm mana lah orang-orang kat palestine tu kan

diorang tak cukup pakaian..baju-baju yang kotor, yang berdarah tu la yang diorg pakai hari-hari

diorg tak cukup makanan, kadang-kadang sarapan tu lah makan tengahari dan makan malam diorg

diorg tak ada rumah..runtuhan bangunan lah tempat diorg berteduh

diorang tak cukup hospital..untuk menampung mangsa-mangsa perang

diorg terputus bekalan ubat..ramai yang tak dapat diselamatkan

fine, aku dah tanak cakap bosan lagi..

i had this drink emm..bile tah aku tak ingat

tau tak nama dia apa?


no, bukan Liza oke! nama dia I Miss U Lemonade :)


kekdahnya air peach je tapi ada gas. pastu aku tengok dia ada letak bijik ape tah, aku tengok macam bijik tembikai pun ada. takde la aku buat gila nak makan benda alah tu

masa aku kecik-kecik, kalau makan buah oren mak aku selalu cakap 'jangan makan bijik dia tu, kang tumbuh pokok atas kepala'

punyalah menangis engkau kalau tertelan bijik dia..ye la, takut pulak ada pokok atas kepala aku kan. nanti sape nak kawan dengan aku. tapi lepas tu aku fikir bagus gak, senang aku nak makan buah, petik je atas kepala.

bengap semasa kecil dimaafkan oke.

-xoxo-

2 u know that u love me:

Misbehave said...

nasib baik nama air tu bukan Dewi Missu ..kekekekekekekeke...

hotcocoa said...

ekeke..byk lagi tau nama pelik2. tp aku kan gatal, mestilah pilih i miss u ;p