CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 6, 2008

3g call :)

Fish is here in KL for his 3day course, from selasa to khamis. tapi sebab dia banyaaaaaak keje nak setel kat ofis dia yang kat ujung dunia tu, dia mintak excuse to start the course on rabu. dia drive to kl after keje on selasa, n tido kat R&R sebab penat gila. bole?sib baik tak kene rogol ;p

anyway, yesterday dia ada class for the whole day, smpi 11pm.gilo..we planned to have a teh tarik session lepas dia abis class, plus dua2 sudah menggelupur sebab sudah lama tidak berjumpa.hahaha..lama ke??ah, pedulikk

tapi tau je lah aku kan, pukul 10 mata aku dh kelat2 oke.10.30 aku sudah merasa ngantuk tahap naga. then tetiba fon aku bunyik..aku tgk jam, haaa dah pukul 11.15. aku tertido la tuu.haha

memandangkan dia penat n aku lak mengantuk, we decided not ko keluar. aku lah yang menghasut tu. pasal klu keluar jugak, kompem aku akan berperangai tahik. mula2 memanglah oke, bila ngantuk semakin menggila, aku akan bertukar rupa kepada sejenis manusia yang kau rasa nak tanam hidup2 ;p

tiba2 Fish telah mengeluarkan satu idea 'how about kita dating thru 3g call?' owh..thats brilliante!! suke, sukeee dengan idea itu. sempatla aku sikat2 rambut dulu kan.hehe
*abislaaa melambung bil u Fish*

sukeeeeeeeeeeeeeeeee..tido nyenyak semalam oke. eh, mcm la sebelum ni tak tido nyeyak kan??haha

muka gembiraaaa.....
ok aku tau serabai+hodoh
tp kau ingat aku peduli ke?

-xoxo-

2 u know that u love me:

Misbehave said...

im sooooooooooo hepi for u darling :)

*puji sbb lambt byr utang...tp i ikhlas tau ..;p

hotcocoa said...

owh..thanks dear.hehe.igt tak dulu how u haf to think alasan2 tanak jumpa utk aku?

and now??

haha ;p