CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 14, 2008

kuciwa

12/11/08

3.30pm : tiba2 otak rajin pulak berfikir tentang makanan, makan fries sedap ni..balik keje ni nak beli fries!

4.00pm : em, nak goreng sendiri ke nak beli McD nye..

4.30pm : ah, goreng sendirilah..boleh makan banyak-banyak. cicah dengan mayo..sorgaaaa

5.00pm : yay2..jap lagi dah nak balik. em, nak beli kat cold storage ke kat Jusco eh..

5.15pm : isk, lum 5.30 lagik ke

5.15pm : pehal tadi 5.15, ni 5.15 lagik???

5.16pm : wat???baru satu minit berlalu..pehal lama sangat nihhhh.takpe2, buat keje dulu

6.00pm : cilakaaaaaa..dh pukul 6 la kan??tak sedar oke!kemas2 beg. pegi jusco je lah

6.45pm : *dalam jusco*err..nak beli yang mana satu eh..ha, beli yg ada cop halal lah *mulia*

7.15pm : *smpi umah* mandi cepat2, nak makan fries nih. sukeeeeee

7.40pm : goreng2 fries..lamanya ko nak masak..ape kene ko ni??slalu cepat jek

8.00pm : yay, dah boleh makan. kenapa lak kau ni keras? ini bukan seperti dalam impian ilyana..eh, i mean impian aku

tiba2..

akak!!!!!!!amende ko beli ni??


erk..

motif tiba-tiba nak merasa penderitaan hidup dizaman jepun dengan memakan UBI KAYU?!

aku adalah kecewa dengan tahap kobongokkan aku pada hari itu~

-x0xo-

8 u know that u love me:

missmelancholy said...

kahkahkahkahak!

Buduh la ang nih...Dulu time skolah cekgu ang tak ngaco ang membaca ker?

Misbehave said...

ko ni mabuk cinta ke apa? ke rindu kt aku sampai terbeli ubi kayu *u know i always love makanan org tua..hahaha*

rindu kt keledek misae!!! :(

n nurul too..:(

Unknown said...

hahahaha..

me oso penah TERsalah membeli benda alah kedodol ubi kayu ni yg di sangka fries.. dorang berjaya la kalau mmg ada intenttion spy org tersalah beli.

tapi sedap jugak la! tak menghampakan.( alasan! :-P )

p/s: apsal la baru hari ni terjumpa blog ni. nice blog! love the design! separuh hari dah di habiskan utk membaca dari mula. pastu mcm org gila, ketawa sorang2. BTW, me oso org johor! hiks!

hotcocoa said...

missmelancholy :penah ke aku dengar cakap cekgu? tapi sekarang aku telah menyesal..

misbehave :haih, kalau u ada, mesti ubi kayu tu abis u.
xde maknanya mabuk bcinta. orang kalau over kompiden gitulah jadiknye

hazzel :rasanya memang tektik penjualan diorang la..siap buat crinkle cut tu..manalah aku ni tak tertipu
anw, thanks for reading!keep coming ya :)

Freddie said...

kau jgn la nak menyesal terbeli benda tu.kau pandang dari sudut positif,ada hikmahnya.kalau kau tak terbeli ubi kayu tu..aku yakin sampai ke sudah ko takkan dapat rasa sendiri mcmn zaman dulu2 org makan bbq ubi kayu.mmg kita idup senang zaman skrg ni..tp jgn lupa mcmn susahnya dulu nak bg senang cam skrg ni..

mcm pakar motivasi dak aku?

missmelancholy said...

freddie...

A'ah..ang dah macam dr.fadzli dah aku tengok.Ni Phd beli kat mane nih?Psar borong selayang?Hiks

Freddie said...

dr fadzli tu bukan yang menyanyi tu ker?
aku dr sakit puan la..sebab tu aku kata ubi kayu ni bagus untuk wanita2 gebu..

missmelancholy said...

freddie kuger:

Ntah.penyanyi mesia yang aku kenal cuma remlah ram dan tijah brahim jer.Tapi aku tak suka makan ubi kayu wpun aku d tahap wanita2 gebu&montel