CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 11, 2008

kisah benar~

ari sabtu lepas, parents aku buat kenduri doa selamat kat rumah. so, after keje on Friday, aku gigih berlari-lari ke puduraya nak naik bas. tiket tak beli pun lagi sebab aku malassss nak pegi sana. gamble je la sbb bukan musim cuti pun

sesampai sana, earliest bus yang ada pukul 7.30pm. aku lak sudah terpacak kat situ dalam kul 6pm. pejadah aku nak buat lama2 kat situ

tak baik tau buang masa, mak aku marah..so, bagi memenuhi masa lapang, aku telahh

makan kfc ;p

ini semua kerana aku terpengaruh rakan sebaya dengan si Nani laa..bole dia cite dia lunch makan kfc semua. sudah tentulah aku tergugat oke

by 7pm aku gi puduraya balik, beli mag buat peneman aku didalam bas. padahal kan dah sah2 dlm bas tu gelap, pehal aku nak baca mag bagai tah


ah, suke ati aku la kan, duit aku.so aku pegi la kedai sorg apek ni, grab female *bulan ni nye edition tebal nak mampos oke, sila lah beli.anda pasti tidak akan menyesal* pastu apek tu belek2 bape harga mag tu. eh, ko ni sebenarnya tokeh ke kuli? tetiba dia ckp kt aku 'anambelas ringgit' hah? pala hotak hang!!!!!


aku terus tunjuk harga kt tepi mag tu, 'lapan ringgit kan?' then dia bole tgk2 harga tu n sengih2 macam beruk. gile keji oke, suke2 jek letak harga sndr sbb tg bnda tu tebal.


naik2 je bas, aku tgk seat aku sudah diambil orang
aku dh nk marah, tp budak kecik kan so aku tanya je la elok2. pastu dia ckp boleh duduk mana2. ko biar betul dikk..mcm ada share pulak dlm kompeni bas nih. tp aku blasah je duduk belakang dia. ape2hal senang aku nak tuntut seat aku balik

then one by one org naik..aku cemas dowh sape duduk sebelah aku. ye la, bila aku nmpk yg kacak2 naik, xde pun yg duduk sebelah aku.


bagi menenangkan jiwa, aku belek magazine. tiba2 aku dgr bunyi 'pssst..psst' apekah itu?? aku pn angkat muka.owhhhhhhhh dia nak duduk sebelah aku, so dia suh aku alihkan beg aku laa. aku nak pitam oke, sebab muka dia sebijikkkkk macam..


sumpahhhhhhhhh aku tak tipu!!!

tekanan oke..psl dia besaq, bontot dia adalah melimpah ke seat aku. maka aku perlu mengecilkan diri dan terhimpit kt dinding bas sepanjang almost 4hours

T_T


-x0xo-

5 u know that u love me:

missmelancholy said...

cute aper...ko nih tak reti nak menghargai kecantikan semulajadi la sundel!!

Freddie said...

itu orsng kr tupai kubung?
macam maradona je aku tengok..

Freddie said...

*orang

hotcocoa said...

missmelancholy:kau sukelah bila aku ditimpa nasib sebegini kan?kan?

freddie:ahahahha..maradona ko kata?merana adelah. kau nii..manusia lah, hewan mana bleh nek bas!

missmelancholy said...

Tapi beliau sungguh ngetop kan di arena perpileman tamil??Psai aku penah nampak pin-up poster dia kat bilik ang dulu.Ala...yang seblah poster MGR tu.Ko tau MGR x,btw?