CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 3, 2008

spill the beans..

its been a tiring weekend for me..

seeing my dearest mum n dad's face is another story..yang mengusutkan keadaan is the last minute thing that happened unexpectedly

seriously buat aku sakit kepala n tiba2 aku rs macam aku anak sulung..i haf to take care of everything. its ok for me, but why? am i the only one yang boleh berfikir secara waras despite of segala kegilaan aku?

i act as if i'm totally fine in front of everyone especially mum and dad, but who knows what's inside? and by saying that i'm single so that i have nothing to be taken care of is definitely bangang!

and if that is what going to be after a marriage, eh tak kawin pun takpe la..baik aku jaga mak bapak aku tau tak?

and being me yang cengeng ini, i haf to spill it out to someone. i want to call Bunny, tp bila tpikir yang dia tak sihat, aku taknak menambahkan tahap kemuntahan nye mendengar cerita aku.

mangsa seterusnya sudah tentulah Fish, butttttt dia kan kat Jakarta. adalah gila kalau aku hendak menelefon just to mencengengkan diri. tak perlu oke

masa tu la pulak paralyzer rajin sms aku. ringannnnnn je mulut aku ni nak bercerita kat dia. just to ringankan otak aku since i cant curse dihadapan mak bapak aku kan. kang tak pasal2 kene cili pulak.

nasib baik lah aku ni jenis malas taip sms panjang2..klu tak, kompem dah aku buat karangan pengaduan. sebab tak kuasa lah pulak aku nak call dia. jgn harap oke..

guess what, aku hanya makan nasi 2kali sahaja sepanjang di rumah. one is with sambal sardin and another one aku makan dengan daging akikah yang dimasak oleh pihak masjid.

aneh kan? aku yang kuat makan ni makan 2 kali jek..itu pun aku makan sorang2..

i planned to join ma n abah pegi masjid on sabtu tu, solat jemaah maghrib kat sana and then ada kenduri sikit. abah sponsor daging lembu sekor for makan kat kenduri tu.

bukan selalu aku pegi masjid kan, sesekali mensucikan diri ;p

tapiiiiii aku tak dpt pegi sebab kene jaga anak sedara aku kat umah. boleh tak???????????

sabarrrr jek aku ni when ma ckp 'cocoa takyah pegilah, jaga humaira kat umah..tu kalau bawak tu mesti buat perangai'

sebagai anak yang solehah, aku turutkan perintah mak aku..walaupun dalam hati.....*u know lah if u know me ;p*

btw, Fish dah balikkk..sukenye akuuuu. hehe

sesampai je dia kt lcct at 9.30am dia inform aku 'u, i dh smpi, nak gi kl sentral ni'
i replied 'bes nye u dah balikk'

ngeeee~

fyi, aku n Fish mengamalkan PJJ..mcm Nani cakap 'korang ni selalu selisih tengah jalan je' .even that dia takde dekat dengan aku all the time but to know that he's there for me is more than enough. so far, everything's been good between us..bagus jugak mcm ni..klu selalu jumpa kang mulalah nak gaduh bagai..

weekend ni aku kene balik kampung lagi..tp aku malas nak pikir sekarang..jemaat nnt baru aku pikir.

thanks for reading/listening darlings~

kisses,
-xox0-

0 u know that u love me: