CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 25, 2008

tagged by miss melancholy

7 Fakta Tentang Saya:

  1. clean and neat freak
  2. saya adalah manja dan kadang2 mengada-ngada dengan org tertentu.nasib kau lah kan ;p
  3. saya sukaaaaaa McD
  4. saya suka menangguh-nangguh keje..isk
  5. saya suka nyanyi2..ada aku pedulik suara aku tak sedap?
  6. saya suka beli perfume..kalau miskin nanti, boleh lelong kat ebay
  7. saya ni nampak je macam garang, tapi saya sebenarnya berjiwa tisu
7 Perkara Menakutkan di Dunia:
  1. hilang ibubapa
  2. hidup sebatang kara, tak ada family or kawan2
  3. tak ada duit
  4. tak ada keje
  5. gempa bumi/gunung berapi/tsunami
  6. jumpa doktor gigi. bukan jumpa kat tepi jalan oke, itu pejadah nak takut. maksudnye ada appointment utk treatment
  7. ok, aku takut lipas
7 Lagu Buat Masa Sekarang:
  1. Fall For You
  2. Ayat-ayat cinta
  3. Ingkar
  4. Hot n Cold
  5. Disturbia
  6. Miss Independent
  7. If I Were A Boy
7 Perkara Selalu Sebut:
  1. ok
  2. hah?
  3. ye ke?
  4. bye
  5. helloooo
  6. opss..sorry
  7. thanks..
ehhhh...macam salah je jawapan aku. dia tanya perkara kan? bukan perkataan. ah, sukati aku lah kan nak jawap ape

7 Perkara Amat Bernilai:
  1. diri saya *kerana diriku begitu berharga..sambil pose2 maya karin*
  2. ibu bapa saya
  3. orang2 yang saya sayang
  4. ilmu yang ada dalam diri saya
  5. kesihatan saya, keluarga, dan org2 tersayang
  6. kebahagiaan saya, keluarga, dan org2 tersayang
  7. pengalaman dan pengajaran dalam hidup saya
7 Pertama Kali Dalam Hidup:
  1. 1995 - pertama kali berjauhan dari mak :( masuk boarding school. gile melalak, tapi tak berani nak cakap nak balik.nak mampos kene penerajang bapak aku?
  2. 2000 - varsity life @ Kuantan + JB
  3. 2005 - working @ KL
  4. 2005 - first time aku bawak balik boypren jumpa parents aku. and manusia itu ialah paralyzer.menyesal2..tu la gatai bijik sangat
dah aku dah tak ingat apa2 yang first time

7 Orang Bertuah Jawab Tag ni:

kau nak tujuh je ke? 70 aku bagi. sape2 yang baca, sila buat tag ini ok. cukup 70 takkk??;p

-xoxo-

3 u know that u love me:

Momma Qiestina said...

ahahhahaha aku tak tahan part gatai bijik tu :D nak gelak ni.

mana mamat tu now? still ngan ko?

hotcocoa said...

yat : tu la konon2 dh nak kawin sgt masa tu. sekalik hampeh. mamat tu aku dh hapuskan.

missmelancholy said...

owe..mamat racun perosak tu.Iskk...tiba2 ternyampuk lak.
eh..btw,aku tag ang lagik.Gud luck...heh