CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 3, 2008

si puaka, bertajuk puaka, dan ending yang puaka


ya allahhhhhhhh..dah la aku tgh ala2 sakit hati, jiwa dan raga..boleh pulak si Liar itu tiba2 muncul

he called, tapi aku tak angkat, sebab aku malas, sebab aku tau dia ada kat kl. haha..pastu dia buzz lak kat ym. arghhhh *tarik2 rambut sbb tension*


so aku layankan je..dia ajak teman gi low yat cari RAM utk lappy dia. eh, pehal lak aku kene teman? so aku bagi alasan maybe aku balik keje lambat so tak sempat nak teman..tak kuasa oke


and biasalah kan jantan tak siap mcm ni mestilah hendak buat kau rasa bersalah by saying 'takpelah tanak teman' and 'takpelah, u ni sombong' ehhh macam lah aku pedulik?


then aku saja lak nak menyakitkan ati dia. mana boleh aku sorg je sakit ati kan? tidak adil..so aku tanya 'mana bini u?' dia kan tanak mengaku ada girlfren, pastu menggatal..sakit tul ati aku. siap kutuk2 girlfren sendiri just to prove yang pompuan itu terhegeh2 kat dia. padahal pompuan tu la yang kau angkut kesana sini..oh plisss. ntah ape dia cite kat org pasal aku ni agaknye.fakk.. gile keji ok perangai!


suddenly, dia sentap nok. bole sound aku 'u ni pesal, perli2 i..nak tanya2 mcm tu??'

bole tak???????? puaka kan nak sound2 aku gitu? apehal kau nak marah2 kalau kau tak buat? kalau terasa di perli tu, sah2 ko bersalah kan?kan? pastu kau ingat aku nak layan ke? pegi la jahanam...

talking about puaka, ada cerita baru kat tv3 yang akan ganti cite kekasihku seru tu. tajuk dia ada jugaklah perkataan puaka tu kan. nmpk mcm takut oke

dan ending cerita kekasihku seru tu pun adalah puaka juga. tak suke!


-xoxo-

5 u know that u love me:

Misbehave said...

daripada ko teman dia g low yat baik ko teman aku g chee meng-banyak pekdah nye...kekekeke..

bila? dunno la..:(

missmelancholy said...

Fyi....orang yang berperangai puake,mulut puake dan segala2 yang puake ni..jangka idup die panjang tau sundel!!Sungguh puake kan...!!

hotcocoa said...

misbehave : nakkk.. xpe tggu mummy sihat sikit ye

missmelancholy : memangg oke. pastu jnis tak phm bahase kan!

Freddie said...

baik temankan aku pegi memancing..lagi seronot sehingga menjilat dinding.

hotcocoa said...

freddie : settt!bile nak ajak aku memancing??hehe