CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 7, 2008

zip lock bag - found!

aku kan sibuk cari zipper bag tu, sebenarnya mak aku lah suruh belikan. isk, macamlah kat johor tu tak ada tau. tp aku layankan aje. menambah pahala dengan membantu ibu :)

aku kan malas. so aku tanya je few people mana nak cari benda alah tu. jawapan dari mereka sungguh memberangsangkan sampai aku rasa nak sunatkan mereka sekali lagi

soklan aku : mana nak cari zip lock bag?

oleh kerana aku takut manusia ni tak paham, aku terangkan panjang lebar sikit. 'alaaahh, yang macam plastik ubat tu'

jawapan 1 :

Nani : apsal ko tak beli je medicine compartment tu?

*ishhh..ade ke aku kata nak isi ubat?? cekak pinggang*

hotcocoa: takmo..aku nak plastik tu jugakkk

Nani : cenggini la..ko gi farmasi..
: ko tggu kt kaunter tu..
: kot la dia ade plastik ubat yg nk dibuang
: ko ambikla...huhuhu

hotcocoa: ko kannnn..sib baik je ko jauhh *kalau takkkk, taulah nasib ko mcm mana ;p*

sungguh mendukacitakan, nextttt:

jawapan 2:

Najib : eh, kat carrefour ada lahh

hotcocoa : ye ke? sy tengok takde pun *padahal aku tak pegi carik pun.haha ;p*

Najib : adaaa..sy tgk kt carrefour sini ada

hotcocoa : *peluang2* haaa, pekata awk belikan utk saya?

Najib : errr *tone kaedah menyesal bagitau aku, tak psl2 kene suruh belikn!!*

keji kan? kalau perempuan lain cepat sahaja kau menghulurkan bantuan eh? bila part aku je kau malas ;p

jawapan 3:

from few people : tak tau

gile benci aku dengan jawapan last tu, langsung tak ada tanda2 berusaha untuk berfikir.

so yesterday, aku gi cold storage..sini kan selalu ada benda pelik2. jumpa ok!!

aku tak tau mak aku nak saiz yang mana, so aku call la dia

hotcocoa : dah jumpa dah, ma nak size yang mana?medium ke large?

ma : emmm..medium tu besar mana?

hotcocoa : dalam kotak oke, tak boleh tengok

ma : bape cm?

hotcocoa : isk jap2 *bgtau dia bape cm. dekat 5kali jugak la aku mengulang*

ma : aaaa..eh, jap2 ada org dtg..jap2 ma tengok sape

aku pun tunggu laa..gile lama ok. then aku hang up. aku beli dua2, malas aku nak berfikir

malam tu mak aku call

ma : cocoa, ala sori la..td ma lupe cocoa tengah tunggu kat fon

ha?boleh ke mak aku lupa? macam org gile je aku menunggu jawapan untuk saiz yang dikehendaki.

isk..

hari ni aku balik kampung lagi. esok ada kenduri doa selamat untuk saudara mara and jiran2. 2 session ok. aku seperti biasa, kontrak basuh pinggan

wahh..mesti makan best2 :) abisla aku, sudahlah minggu ini aku asyik makan nasi lemak je for breakfast

bunny, even pagi tadi kite tak sempat nak beli nasi lemak BB disebabkan oleh pakcik gilo tu, i gigih beli kat tmpt lain


ELLE, this is for u. dah cantik dah rupabentuk tempat ini. nak dibandingkan dengan dulu lah kan? motor tu instead of 2, dah tinggal satu..aku rasa mcm motor baru lah.

aite, have a lovely weekend darlings!

:)
-xoXo-

3 u know that u love me:

missmelancholy said...

aku ngidam nasik lemak sambal kerang yang makcik2 slalu jual tp jalan pagi2 tu la sundel...

hotcocoa said...

ye..tp ko bhati2lah ye..sebab hasil dr makan nasi lemak selama seminggu, bontot aku dh membesar oke!!

missmelancholy said...

ilexx la bai...Aku x makan nasik lemak pun bontot tetap membesar jugak ape..haish~