CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 26, 2008

tak boleh jadik ni

aku adalah freak out kerana 2helai jeans aku dh takleh button. bapak dia lah! aku sudah gemok oke.

i met paralyzer last sunday, and dia pun cakap 'awak dah gemuk' babik kan?kau jumpe aku je nak sakitkan ati aku. lepas tu nak bagi aku sedap ati boleh lah pulak menambah 'tapi saya suka'

bongokkkk..sukelah kau tengok tetek dan perut aku yang makin besar ni kan? bontot takpe, memang aku suka kalau membesar sedikit

dem lah, kene diet oke.

aku sudah reduce my nasik intake. since last friday, baru sekali aku makan nasi. so far aku gantikan dengan
  • bubur nasi
  • buah betik
  • buah mangga
  • buah ciku - ni nurul dh tak bagi makan sebab dia kata manis, kang tak pasal2 aku kene kencing manis pulak
  • tahu bakar
  • air masak setengah tangki. serius aku minum air banyak
owh, tp hr isnin aku dating ngan Bunny, jadi diet sedikit rosak..tapi sebab share maka aku rasa tidak berapa bersalah

ni nak tunjuk settee kaler merah ni..suke :*

menu share
cendol n ape bende tu nama dia, tak ingat ah..
its a slice of bread yang topping nya ialah cheese+chicken+mushroom

dah 2 hari aku pegi cold storage beli betik. harini aku sudah malu hendak pergi menunjukkan muka kat situ. rasa mcm cashier tu dah kenal aku je. kang tak pepasal ingat aku ni sembelit, asyik beli betikkkk je kan

so today, aku kene pegi carrefour lah..aih, malas betul. aku nak makan sayur malam ni. cendawan+oyster sauce

misi aku kali ini ialah nak pakai balik jeans2 aku tu

cilake punye jeans. aku rindu mekdi kau tau tak??

-xoxo-

2 u know that u love me:

Unknown said...

ouch! nightmare kan!
tapi aku still tak reti bahasa la. masih lagi buat dunno dengan badan yang makin naik mcm kek pisang nak masak dlm oven! how ekh?

ari tu berkobar2 nak diet. ntah alih2 mcm ada 1 roh lain meresap. tetiba jek gitu. meluap2 semangat. tapi ptgnya kaki aku terseliuh. kensel nak exercise! hari ni still sakit.

ciss!

hotcocoa said...

haha, memang ada je dugaan kalau nak ke arah kebaikan nih. cewahhh

aku takde la nak kurus sgt. asalkan boleh pakai jeans tu balik kire ok la ;p