CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 4, 2008

kool fever~

yesterday morning i had nescafe instead of my daily Milo. after setengah jam, tetiba aku rasa loya semacam, ah sudahhh.pehal lak ni..pastu pening kepala sangat2, and rasa macam nak termuntah oke

1st of all, aku tak mengandung ye ;p

after lunch..bijik mata aku dah start bdenyut2, itu adalah tanda2 aku nak demam. badan dah start weak..tapi aku buat2 gagah. smpi nak dekat balik, mata aku dah berair..bos aku ingat aku melalak oke. dia nak ckp ngn aku pun mcm takut2 je.haha

bila aku bagitau Nani yang aku macam nak demam , respon dia ialah

Nani : pesal lak

Nani : ko main ujan eh

hotcocoa : hah?gilo

hotcocoa : takde keje aku nak main ujan, baik aku makan ataupun tido

Nani : mane la tau

Nani : suke sgt Fish tu balik

Nani: gile kejap jdnye

bengong..mentang2 aku ekstremis, senang2 je membuat tuduhan terhadap aku kan

and bila aku bgtau Fish, respon nye juga sedikit err..

Fish : la..demam pulak. u main panas ye *wat the ??? sorg ckp aku men ujan, sorg ckp aku men panas!*

hotcocoa : i kan itam, mana bleh main panas u ;p


fine, aku mengutuk diri sendiri la tu..ye la, ilang akal ke hapa nak main panas. sedar2 la sikit kaler kulit yang agak rentung ini kan

i rushed balik umah, mandi2 and terus melepek atas katil macam orang berpantang. tinggal lagi aku tak sapu benda alah putih tu kat dahi aku je.

tu segala panadol, minyak cap kapak, sume aku guna untuk menyihatkan aku.

even masa nurul tanya 'kenapa muka mcm taik' aku buat tak tau je. takde mood la nurul, sori ye.aku emo bila demam

by 10pm aku dh tido oke, kalau ikut ati ni lps mandi aku nak tido terus..tp aku gigih melayan cerita Cinta Batu Belah itu. hehe..

at 4am, paralyzer called to set a dinner date ngan aku! kau dah kenapa?? pukul 4pagi la? actually dari weekend lepas masa aku kat kampung dia dah sibukkkk nak ajak keluar. okla, aku boleh aje nak keluar as fren..tp klu dah push2 macam ini, aku mulalah hendak panas ati..

sudah..aku nak tempek gamba yang tiada kene mengena..saja2 je

baju baru beli last week :) niat asal aku hanyalah untuk pegi beli McD. tp bila lalu depan kedai ini, aku terjebak. i love red, tp saja tukar angin..

anddd..aku beli earring jugaaa. tak pasal2 je, aku tak tau pun nak pakai pegi mana. ah, nanti aku fikirkan. rambut mcm bangang je. aku saje posing dgn earring baru

haa..sambal sardin yang aku gila-gila kan

humaira ciyom aunty cocoa :)

cepatla demam ni baik, tapak tangan aku sejuk gile dah ni.

-x0xo-

2 u know that u love me:

eLLe said...

weyh baju tshirt putih giordano tu kan.. serious aku suka.. old skewl siot..

hehehe i loikkkeee.. puas aku carik aku pnya kaler hitam, mungkin dah di telan bumi.

hotcocoa said...

hehe.a'ah, brand tu la.

lama dh ni wehh, ada la 4-5tahun kot.dh jadi baju tido aku skang