CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 12, 2008

=kenyang perut suka hati=

hari isnin memang hari yang menyakitkan hati di ofis. aku adalah marah. sudahlah aku kepenatan 2hari membanting tulang, masuk2 opis bos aku banyak bunyik pulakkk


kire dah mulia abis aku tak MC tau tak?


dari pagi aku buat muka masam.. aku juga tidak menconteng sebarang blusher ataupun lipstick kat wajah aku ini, jadi aku adalah pucat seperti orang sakit

bos aku ni, kalau dah satu benda tak kene. meleret-leret lah semua benda tak betul. stress ok! kecikkkk je aku tengok dia, kalau lah aku ada power mcm hiro nakamura yang boleh berentikan masa tu, aku stopkan masa kejap n tempeleng-tempeleng bos aku.


balik2 keje, aku sms nurul, ajak dia dinner. jarangggggg sekali kitorg dinner sekali on weekdays. minah itu siap terkejut by asking ada apa2 yang special ke? gilo, ajak makan pun kene tunggu spesel-spesel ke?

so dia ckp by 8pm dia balik, aku pn mandi siap2 and kitorg gi makan kat

ini menu untuk si penamak seperti aku. tak cukup dengan ciken cop, aku nak jugak add nasik tuh. dulik hape aku. stress kannn *alasan*

spaghetti yang penuh dengan dedaun berguguran kepunyaan nurul


kenyang macam nak ilang akal oke. perempuan dua org nimana lah reti nak balik umah terus kan .jalan2 la dulu. mari lihat apakah hasil tangkapan aku

ekekeke.. dah makan macam badak ada ati nak kuruskan diri menggunakan seketul sabun

ah, kau ingat aku pedulik? janji aku suka hati oke


lalalalalala


-xoxO-

1 u know that u love me:

missmelancholy said...

ko patut makan berlauk kan sabun tuh baru leh nampak hasil nyer..lalalalal