CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 26, 2008

day to remember : 2

abah & ma

abah & ma @ kompleks tabung haji kelana jaya (KTHKJ)

at 3.30am on 20th Nov, we sent our beloved parents to KTHKJ as they will depart for Mekah to perform Hajj

gile aku menangis mcm kene tinggal laki. tidak lah mengongoi-ngongoi, tetapi air mata aku mengalir secara non-stop. aku tanak nangis pun dia keluar jugak..saluran air mata aku pecah agaknya.

yang aku pelik sangat is my mum, she used to be someone yang senang nangis la bila part2 sedih mcm ini, tp that day, dia langsung tak nangis oke. dia just peluk aku and suruh jaga diri. lagi laaaa aku punye empangan air mata sungai rejang ini semakin mengganas.

masa kitorg still dekat our service suite that morning, aku duduk dalam bilik mak aku, then tiba2 aku peluk dia and cakap

hotcocoa : lamanya ma nak pegi *seterusnya sudah tentulah banjir kilat*

ma : sekejap je, nanti ma doakan anak2 ma kat situ. nanti ma balik. jaga diri kat sini tau

i cant imagine kalau satu hari nanti mak aku dah tak ada..well, lets not go there

anw, ma n abah, cocoa doakan ma n abah selamat dan sihat kat sana. dapat tunaikan ibadah dengan sempurna, dan dapat memperoleh haji yang mabrur

i just love both of u!

-xoxo-

5 u know that u love me:

Misbehave said...

love makcik + pakcik gak..

sedeyyyyyyyyyyy uwaaaaaaaaaa :(

xpe2,nanti makcik doakan sy mudah + selamat bersalin ye..*haha, x malu*

hotcocoa said...

:) nnt mak i call, i ckp kat dia ok

Misbehave said...

tq so much yang! :)

awwwwwwwwwww *nanges lagi*. :(

hotcocoa said...

muah2!

no prob, its for u n my godchild kan :)

missmelancholy said...

wah...makcik-yang-goreng-sadin-sangat-sedap dah nak jadi hajjah.Agak2 kalu dia dah hajjah dia nak tak masak sadin untuk aku lagi?