CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 5, 2008

steal~

lama tak letak pic makanan kan. meh aku letak sekeping dua

my lunch yesterday, nasi ayam from foodcourt Wisma KFC - RM5

kak has makan ini

chicken chop from the same foodcourt - RM7.50

aku ni yang sebenarnya geram jek tgk makanan dia oke, black pepper sauce tu sedap dowh. tapi bila aku terfikir kandungan lemak ayam yang di deep fry itu dan bermacam2 lagi gangguan lain, jiwa aku sudah tidak tenang..

ahh, lupekan ciken chop..aku makan je nasi ayam. tggu aku tak berfikir panjang nanti, akan ku makan ciken chop itu *sambil genggam tangan dan memandang ke langit*

ini dinner aku. aku dh mengidam bape hari dah niii. lps balik keje semalam, aku tunaikan hasrat yang terpendam. korg yg tak penah try Maggi HotCup TomYam ni baik korg try, sedap nak mampos oke..tp jgn letak air panas byk2 sgt, bagi sama rata je dengan ketinggian mee tu, bila mee dah kembang, korang rasa dulu, klu rasa masin sgt, tambah sikit lagi air. klu dh tlebih air tak sedap dahhh..

stone gile~

yesterday pas balik keje aku singgah Times Square to collect baju yang aku tukar dr satu kedai ni. dari jemaat lepas aku tunggu. lembab!

after dh setel, aku turun escalator la nak balik, aku cuba tidak melilaukan mata aku..sebab aku ni kan pantang nampak

lg satu jek floor before aku boleh balik umah, bole aku tnampak sesuatu yg menarik??aku tanak pegi oke, tp aku rasa kedai tu ada pakai mandrem laaa..*alasan*

ok fine, aku nak pegi TENGOK sahaja. omg, omg, omg!!i found a steaaaaaaaaaaall!! sangat bongok kalau dilepaskan

tadaaaaa...

RM25 sahaja

aku sukeee.. i even menghasut seseorang untuk membelinya. ekekeke..*tp cantik kan u?*

demam aku dah baikk :) tu yang menggedik bjalan ke Times Square sume tu.

aku nk cari Zip Lock bag lah. mana nak carik eh? aku nak yang besar, yang guna utk bubuh liquid stuff kalau nak travel tu.


ni rupa dia

NOTE:
1. Blog aku dah macam tadika, warna-warni.isk

-xoxo-

5 u know that u love me:

Misbehave said...

iye! mmg cantik! x sabar nk tgu weekend..kalo weekdays pakai rugi coz kejap je..hehehe...


bley laki aku ckp bju tu $10 hengget!!! grrrrrr...

hotcocoa said...

isk..sabo je la 10hengget?

klu 10 hinggit, i suh u beli 5 oke

Freddie said...

makanaannn...makanaaannn....

hotcocoa said...

freddie : haha, eh yg pki gaun tu bukan makanan ye..;p

Freddie said...

eh yang gaun tu boleh jugak diklasifikan sebagai makanan.makanan rohani namanya...

p/s:haruslah aku reka sendiri...semua tu ada maksud,kalau kau anak mak cuba la tafsirkan..klue dia ada kat label tu...