CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, September 19, 2008

11 days to hari raya *goyang2 ponggong sebab sukeee*

eh, nape aku berdiri mcm nak nyanyi negaraku nih
isk.. gemok

ah,pose senget sikit
nmpk kurus ;)

i'm PINKED!

aku terasa seperti ahli persatuan Puteri Islam sahaja..
worst, aku rs seperti sebuah tong air bandung yang berjalan~

nmpk flowy2 kt tgn tu?membuatkan aku kene bukak baju everytime masuk toilet..

anw, kenapa aku bersemangat padi di hari dressdown aku?sebabbbb

aku nak jumpa n buka puasa ngn my bestie, Tote, di sini :)

pic - credit to ipohwav3.wordpress.com

dh alang2 aku menempek nempek ni aku teruskan sahaja lah dengan gmbr makanan buka puasa aku ye

jap lg mesti ada org komen ;p

went to Secret Recipe, sbb cacing2 peliharaan aku memberontak nak makan carrot cake. little did i know yg mereka telah mengstopkan kejap pengeluaran kek itu. patutlah haritu aku cr kat SR Jusco pun tak ada.ku fikirkan sudah habiss..ropa-ropanyaaaa :(

they changed it to some kind of prune cake hape tah.tp aku tgk rupa nya tak menggiurkan langsung~

lgpun waiter tu siap ckp 'tak sedap lah kek tu'

aku pun percaya lah cakap waiter itu kann..so i tried this

cheese brownies

turnout to be sedap jugak la
x cheesy sgt, tak manis sangat..cuma keras sikit

main course?

tadaaa...
nasi ayam from kfc

selalunya aku makan ayam OR. tp yg spicy version ni sedap pulok.

since arini ialah jemaat, malam tadi harusla bermalas malasan sebab feeling2 harini boleh kerja main2.tidak perlu membanting tulang

tapiiiiiiiii pagi2 dh banyak keje oke.isk

i slept at 1am and before tido aku gigih pegi 7E sbb nak makan eskrem. tau lah kan aku.. selagi tak dapat benda yang aku nak, haruslah menggelupur tak boleh tido bagai.hehe

sori gmbr blur

dah kire mulia lah aku teringat nak snap tau, da nak abis tu. sedap korg eskrem ni..dia kan mcm ada susu2 pastu ada mashmelo yang di cincang kasar.sukeeeeeeeee.err, x igt bape hengget..tp singgit lebih je

i called bunny yesterday, cian dia..dh 3 hr MC sbb muntah2 morning sickness yg sgt teruk.smpi semalam dia pegi hospital n kene masuk air
she barely can eat, and her weight dropped..but thank god, bile check baby, hearbeat nye laju n sihat :)
pastu i called mak and let her know, and dia kata nothing to worry, biasala 1st baby
so,sabar eh yang, awal2 je ni..u'll be fine *hugs* nnt u sihat, kite gi makan kat chee meng ok :) *eh, tetiba*

me n bunny
mish u much! :)

weekend ini adalah weekend terakhir aku berbuka puasa di kl, for tahun ini.gembiraaaa..tak sabar hendak menuntut janji kari telur dr mak aku *tak abis abis..hehe*

today :buka puasa with bestie, Tote
tomorrow/Sunday :buka puasa with the Nutties iaitu Yat & Patin or bestie, Liza. *sape2 yg cop aku dulu.ekekekekeke*

korang suke last minit kan??

;p

its weekend!!!yeyehhhh..*goyang ponggong lagik* enjoy it darlings!

mmuah!

-XoXo-

3 u know that u love me:

Freddie said...

kenapa mesti ada gambar makanaaaaaannnnn?????!!!!!!!!!

eLLe said...

tu la pasal... sume best best lemak berkrim..tp ko tak gemok pun.. ni aku jeles ni..

hotcocoa said...

haha, ko tertipu, semua gambar aku diambil menggunakan teknik berdiri senget (sbb peha gemok) sambil menahan napas (obviously sbb perut buncit la kan)

yes, aku berjaya! ;p