CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 11, 2008

shopaholic~

i was blog hopping yesterday, and i discovered that Confession of a Shopaholic novel will turn to a movie!!


credit to http://thepinkstilettos.blogspot.com/

wajibul ghunnah utk di tonton oke!!

cant wait!cant wait *sawan*

tp release nye adalah bulan 2 tahun depan, in US. kenalah bawak bersabar sikit

eventhough cast nye aku kurang kenal..Isla Fisher tuh as Rebecca Bloomwood, apart from Scooby Doo, aku xtau citer apa dia blakon..
the only thing i know is dia engaged to Sacha Baron a.k.a Borat yang jijik itu.

korg penah tgk tak movie Borat tu?aku tak suke oke..tak suke.wlupun org kata kelakar, tapi aku geli sbb dia pengotor, selekeh, dan ia adalah sebuah movie yang entah hapa2..

berlari2 bogel dalam hotel mcm org gile, like apa ni?x perlu oke..

cerita tak ada motif yang tak kelakar.

sangat benci

eh, pesal aku emo ni..nak cite lain kan tadi?

ok2, back to the topic, yg jadi Luke Brandon tu, lagilah haram aku tak tau siapa..ke aku yg buta pelakon sebenarnye?oh, mgkin dia tak cukup kacak ;p doesnt matter lah, as long as mereka boleh jd exactly the same mcm watak2 dlm buku tu.

eh, wait..apsal diorg kat NY lak ni?it shud be sooo british..ke-english-an diorg yg membestkan buku nih.
and, produced by Jerry Bruckheimer??bukan ke genre dia mcm action n science fiction?

kdg2 movie2 adaptation ni agak keji juga. buku punye la best..tp movie nya membuatkan kau rasa nak baling kasut dekat screen.

fingers crossed!!

mcm bukan aku lah klu xde gmbr makanan berbuka kan?hehe..




tadaaa....

i really haf no idea nak makan apa smlm..maybe sbb busy sgt kt opis, aku x sempat berangan pasal makanan.kire smlm pahala aku agak byk juga la kan..sbb x terliur membrowse gmbr makanan

;p

end up aku wat sandwich jek..kenyang smpi tepuk dahi nak abiskan

gile berdosa T_T

arini nak mkn cheesecake!!!

selamat berbuka darlings..mmuah!


-XoXo-

0 u know that u love me: