CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, September 10, 2008

:: nyum2 ::

i need a haircut, reallllly..rambut aku dh xde shape, bersimpang siur dan yg sesat jalan pun ada. lgpun dh mula gugur dgn hebat ni. kene la slalu sapu bilik, tp klu dh lps 5minit sapu, aku jumpe lg rambut bguguran, apakah artinya?

penat lah aku klu nak sentiasa bersedia memegang penyapu.

smlm aku pakai kebaya pegi ofis, sbb dh lama x pki n konon2 cantiklah.ckp je lah terus terang kan senang ;p
during lunch hour, i decided to withdraw some money la since aku dh kopak after berpeleseran kat jln TAR on Monday.aku nak pegi maybank depan ofis which means i haf to cross the road.feeling2 ayu lah ni tggu nak lintas jalan sbb jalan agak sibuk juga.all of sudden,angin kuat plak, n kain kebaya aku tu terbelah!shit!melayang2 la kain aku tu n aku lak coverlah2 lah pegang bagi x tselak sgt tp muka ttp maintain coolness.pdhal dlm hati menyumpah2 diri sendiri sbb pki baju nih..n ms lintas jln xyah ckp la mmg dh tselak smpi lutut n mcm baik aku pakai skirt je ngan top kebaya nih..terus aku jalan laju2 ke bank itu

gile keji lah, mst org2 dlm kereta semua menghina-hina aku kan.

'mengada2, pki kain belah, tp sibuk nk tutup2'

or

'apa la, bulan puasa pki baju2 mcm tu'

or

wateverlah..isk

tp sempatla aku pikir 'eh, pagi td pki losyen tak kat kaki?' haha..

pandai hard rock kan, wat keje2 menukang ms bulan pose..;)


i suppose to buka puasa with my bestie, Liza. tp ntah nape smalam, kitorg dua2 kene stayback!pnat kitorg plan2 nk mkn kat mana.ciss

anw, smlm aku mengidam nak makan roti bom. tah hape2, pdhal aku x suke roti bom tu psl dia manis.
but before aku menggelupur di tengah malam, baik aku layankan juga kegatalan tekak aku ni.so lps keje, i went straight to kedai mamak kt umah. nak makan roti bom ngan rojak :)
tapiiiiiiii..rojak tak ada!and oh, bau nasi beriani dia adalah sgt tempting..

bongoklah, aku nak diet tau tak?

i opt for nasi putih..with sayur n ayam goreng. n roti bom jugeeee ngee~

kicap xleh tinggal oke ;p

buat2 tak nmpk minyak tu

bilik aku ialah bilik angkat nurul, so smlm as usual lah, dia teman aku tgk tv.hehe..mngada tak aku?
sambil tgk tv tu aku telan lah supplement, then nurul tanya 'akak makan supplementary apa tu?'

silence...

dia tgk aku, aku tgk dia..

ha amik berdekah kitog gelak..then aku jwb 'supplementary card'..sambung gelak, smpi sakit2 perut aku

'supplement lah!!' gile tau kau nurul..

smlm aku mimpi tah hape2..sangat bongok, smpi aku tjaga.n bole tak aku teringin makan kurma pagi2 buta tu?so for sahur this morning, i had 3pieces of kurma and plain water :)

emm..arini nak makan apa ye..ulat2 dalam perut, sila jawap

;p

selamat berbuka darlings!

-XoXo-


2 u know that u love me:

Freddie said...

adeh...cobaan...hai mambang tanah mambang api mambang....

hotcocoa said...

mambang roti bom, mambang nasi kuah kariiiiii...

;p