CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, September 3, 2008

sentaP!

i try to be pnyabar this Ramadhan, tapi ada jekkk benda yg nak nyakitkan ati aku nih.haihh..

the thing is, previous years, co bagi kitorg muslim staff balik awal as at 4.30pm.ye lah, kan nak balik meredah jem bagai, pastu nak msk lagik, ko hingat kejap je ke nak msk2 tu?takkan ari2 nak makan telur mata..nak gi psr ramdhan lagik *eh, x perlu* kire klu balik 4.30 tu mmg just nice la, x tkejar2 dan xde perasaan nak memaki org2 lembab dijalanraya or di pasar ramadhan.

but!tahun ni kitorg dibenarkan balik 5pm..mcm baik xyah je kan??lgpun time ni mmg dh pnuh org kat mana2 je lah.org yg takde kene mengena ngn bulan pose pun menyemak sekalik..harusla akan TERmaki seayat dua bile dah merushing2 kan.

as soon as aku dpt emel pengisytiharan waktu balik keje tu, terus mode happiness aku hr ni btukar kpd mode sentap -_-
berdarah jek ati aku nih..


btw, Liar called me a few times during weekend. bukan call tapi video call!gigih la kan?tp aku buat keringggg jek and tak angkat fon. jiwa kental beb

raya nnt je lah ko mintak maap ye.tu pun klu kau sedarlah..sbb kau adalah bongok juga kdg2 *eh,alamak TERmaki* aku mst maapkan punyelah, tp lps ni matiklah aku xkan caya citer ko lagik..

i forgive, but i'll never forget

nk balik kul 4.30!!!!isk..nak makan apa ye buka pose arini

eh, kene diet.dem!


1 u know that u love me:

Momma Qiestina said...

apehal opis ko balek kul 5 pulak??

meh aku babap org HR yg tak berhati limpa paru tu!