CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, September 5, 2008

juyahness

last 2 weeks, my fren (actually nurul's tp aku kenal jugak) was admitted sbb demam panas seterusnye koma. but now dh sedar n moved to wad biasa

last week, my bestie, Angel xsiden kete. yg ni aku kesian pd mulanya, tp lps dia call terus gelak2 mcm aramm. and stitches dlm bibir dia tu mmg dh terbukak sbb gelak byk sgt.eee..ngilu oke.bodo ko ni.haha

this week, bunny kene morning sickness yg agak teruk. cian dia..mummy hang on ye, kjap je tu.to baby : if dh buli mummy skang, nnt dh kuar xbole buli lg tau!

get well to all of u :)

ada org komplen ttg kaler page aku. katanya berpinar pulak mata dia.emm, tanda2 org dh tua la tu..sikit2 nak pitam ;p
ok2..jap lg aku tukar
sbb sbnrnye aku pn pening bile tgk lama2 page aku nih.tp aku adalah plain MALAS

is there anyway aku bole tukar layout ni tanpa mengganggu gugat benda2 kt tepi tu?bunny pls help!!!

smlm ptg aku tipon mak, sbb pagi tu abah call aku n bgtau adik aku balik.hoh?aku sdikit juyah lah nak tau knp dia balik awal.

oo..rupa2nya dia balik jap je sbb nak amik IC dia yg baru siap. plus dia nak bukak bank acc pe ntah..em, tidak menarik.

so i skip to soklan 'ma masak apa for buka arini'

tanpa segan silu mak aku jawap 'ayam masak kurma'

haaaaaaaaaaaaaaaaaa..meleleh air mata dan air liur aku *ok, aku tipu part air mata* but tetaplah aku rs isk..bole tak mak aku mnjaga ati aku by saying 'ma msk ikan kering je arini'. so that aku tidak meroyan disini?

again aku nak skip ke soklan lain, tp mak aku peramah pulakkk 'lagi ma goreng sayur kacang, buat telur dadar, bla..bla..' aku buat2 tak dengar -_-

then tiba2 mak aku ckp 'ha, ma dh jumpa dah kuih raya yg ma ckp tu' . dgn suara girang.
last weekend ms aku balik she was telling/asking me bout sejenis kuih raya yg berinti jem strawberry. aku bermati-matian lah ckp itu adalah kuih tat yg telah difusionkan, but dia ckp 'bukannnn..kuih tu inti dia kat dlm'.aku pun buat2 bijak by saying tat gulung.terus mak aku malas nak layan.

tp aku sedapkan jugak ati dia aku kata 'yela2, nnt org balik kl org tny kat kwn eh'.and i did ask a few kakaks here, tp mereka pun agak blur ttg kuih yg didescribe oleh mak aku tuh.

last2 dia sendiri yg jumpa.huhu

conversation :

hotcocoa:ye ke, bape hengget kuih tu?

ma:100 biji 40ringgit

hotcocoa:ha???gile mahal!kuih ape ni???

ma :sedap kuih tu, dulu kan ma pnah beli..tp dulu murah sikit..skrg kan brg dh naik harga

hotcocoa:em, yelahh..ma orderlah klu nak

ma:dah orderlah, 200biji

hotcocoa:hahhhhhhhh??!!

aku akan pastikan sekurang2nya 30 biji kuih tu masuk mulut aku, dan aku akan pandang badi gileee pd sesiapa yg makan kuih tu mcm mkn nasik.

keji tak?
;p

so far, i ordered 2 types of cookies utk raya,200 pieces each, plus 2kg of kacang. tu blum masuk yg kakak aku order n bwk balik nnt. n blum masuk yg mak aku bakal beli lagi, sure bbalang. dh umah aku lak mcm kedai kuih..

tp takpelah, dah dia teringin kan. aku suh je dia order.

dulu ms kecik2, every raya mak akan buat kuih sendiri. klu aku ada kt umah, aku tolong. klu tak, dia sorg2 la membakar kuih tu..4-5 jenis la jugak dia buat.
except for kuih tat, mmg dia tggu aku ada baru dia buat, i'm an expert buat kuih tat oke ;)

but skang ni, kitorg dh x bagi mak buat kuih..
bg dia berehat..biar kitorg beli je

aku berangan nak buat kek coklat raya nanti. but lama lagi kan, so ada kemungkinan tinggal angan2 saja.IF aku buat, aku tepek gamba kt sini oke. sila jgn mengharap ;p

smlm aku balik keje aku singgah carrefour, nak stock up my monthly supplies. as aku malas nak bfkir wat to eat for buka puasa, i grabbed



at least aku tau rasa dia tak keji


after 5 or 6 spoon aku menyuap, tiba2 aku rs nak muntah sgt2..i stopped eating and terus masuk bilik n baring..after lbih kurang 10min i feel better and aku amik bowl tu bwk masuk bilik and makan atas katil.

abis
arini tak mmbazir :)

i smsed Someone and told him the symptoms and Someone ckp maybe sbb perut kosong and aku tetiba makan cereal ngn susu coklat lak tu. em, maybe gak kot.

smlm bole pulak TER tengok cite Kekasihku Seru tu lagi, tp x tgk sgt sbb nurul n sara was in my room.mananye nak konsentret. which is good, sbb even aku just tgk2 dgn ekor mata pun, i saw seorang nenek dengan muka yg agak mengerikan juga tetiba muncul kt depan si Marisa tuh. bodo..

ha, Liar smsed me yesterday.sms kata2 lawak la konon nye.
and i replied! with this - :) - SAHAJA!
sebijik smilies tu je aku bg, dh kire bagusla kan..klu pikir2, bazir duit aku jek.tp xpelah, aku sedekah je kt ko bulan pose ni ye

i replied sbb aku takut klu tak reply kang dia gigih call pulak.oh, plis!dh la aku nak muntah..

aite, jap eh aku nak tukar layout.
utk org tu lah!kang kata berpinar pulakkkk.huhuhu

-XoXo-

2 u know that u love me:

Momma Qiestina said...

mokcik sile amik award besh blog kat blog aku..

congrats! blog ko mmg da bomb!

hotcocoa said...

owh..tenkiu laling

i lap u.mmuahss!!

keep on reading ya :)